Staňte se naším zákazníkem. Je to snadné.

Získat MAKRO kartu

Na 2. ročníku Špilberk Food Festivalu představí MAKRO delikatesy z exotického ovoce a kávové speciality

Praha 23. 4. 2013 - V Karlových Varech odstartuje v sobotu 4. května v 11.30 již pátý ročník gastronomické události roku Food Festival. V rámci festivalu se poprvé koná i soutěž profesionálních kuchařů karlovarských hotelů a restaurací v otevírání 30 ks ústřic typu Belon. Soutěž pořádá společnost MAKRO Cash & Carry, která je zároveň hlavním dodavatelem ústřic pro soutěž. Regionální kolo proběhne podle mezinárodních pravidel. Hodnotí se úprava, čistota pracoviště a rychlost otevření. Vítěz se pak zúčastní finále MAKRO Mistrovství České republiky v otevírání ústřic v Praze.

O víkendu 10.–12. května ožije nádvoří a terasa královského hradu Špilberk v Brně druhým ročníkem Food Festivalu. Výtečné delikatesy budou servírovat mistři svého oboru a na návštěvníky čeká bohatý doprovodný program. Velkoobchodní řetězec MAKRO Cash & Carry představí na festivalu svůj sortiment exotického ovoce a kávové speciality z kávy RIOBA. 
 
Na stánku MAKRO bude připravena prezentace tropického ovoce, které bude možné ochutnat i ve formě tropických ovocných koktejlů a dezertů. Jedním z nich bude Tapioka s kiwi a kokosovou zmrzlinou, který bude v prodeji za dva floreny.
 
V sobotu odpoledne předvede na festivalovém pódiu šéfkuchař společnosti MAKRO Petr Stádník, jak doma připravit humra.
 
Těšíme se na vás v modro-žlutém MAKRO stanu!
 

Nejprodávanější položky ze sortimentu exotického ovoce MAKRO:

  • Ananas
  • Avokádo (dostupné i ve zralosti „ready to eat“)
  • Mango (dostupné i ve zralosti „ready to eat“)
  • Physalis/Mochyně
  • Granátové jablko
 
Sortiment exotického ovoce společnosti MAKRO čítá 41 druhů, to znamená asi 10 % z celkového počtu 400 druhů ovoce a suchých plodů. Na případné požadavky ze strany zákazníků MAKRO reaguje individuálně, na objednávku lze zajistit i další druhy.



METRO / MAKRO Cash & Carry
provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.

Pro více informací kontaktujte:

Simona Krautová, PR Director
PLEON Impact
tel.:+420 602 284 282
e-mail: simona.krautova@pleon-impact.cz

Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace
MAKRO Cash & Carry ČR
tel: 220 389 521
e-mail: romana.nydrle@makro.cz
www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz


Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tisková zpráva ke stažení