Staňte se naším zákazníkem. Je to snadné.

Získat MAKRO kartu

MAKRO podporuje lokální dodavatele

Praha 28. června 2013Velkoobchodní řetězec MAKRO Cash & Carry ČR nabízí svým zákazníkům na 33 000 položek potravinového a spotřebního zboží, přičemž převážnou část sortimentu potravin představují čerstvé výrobky. V této kategorii se jasně odráží současný spotřebitelský trend, kdy čerstvé potraviny od tuzemských dodavatelů se na celkovém obratu podílejí 74–90 %.

MAKRO Cash & Carry si zakládá na tom, že svým zákazníkům nabízí široký a pestrý sortiment zboží jak ze zahraničí, tak z tuzemské produkce. „O české výrobky zejména v segmentu čerstvých potravin mají zákazníci v posledních letech stále větší zájem,“ říká Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry ČR, a dodává: „Snažíme se uspokojit poptávku po lokálních produktech a trvale rozvíjíme spolupráci s  českými výrobci.“ Ti však musejí splňovat přísná kvalitativní kritéria. „S ohledem na udržení našeho standardu kvality zboží, vyžadujeme i u svých dodavatelů příslušnou certifikaci kvality a navíc provádíme pravidelně vlastní testy,“ vysvětluje Romana Nýdrle. 

V segmentu čerstvých potravin českého původu je největší zájem hlavně o maso a masné
výrobky (90 %), následují pekárenské výrobky (87 %), mléko a mléčné výrobky (85 %) a lahůdky (74 %). 

MAKRO spolupracuje také přímo na úrovni jednotlivých poboček s řadou lokálních farmářů,pěstitelů a regionálních výrobců,od nichž pravidelně odebírá hlavně saláty, kořenovou zeleninu, jablka, brambory, pečivo, cukrárenské výrobky, lahůdky a regionální speciality. Sortiment se vždy přizpůsobuje dané sezoně, aby se v každém ročním období zákazníkům dostaly ty nejlepší suroviny. 

Vysoký zájem o tuzemskou produkci se týká nejenom čerstvých potravin, ale i vína. Ve vinotékách MAKRO je stabilně téměř 1 000 domácích i zahraničních vín z 18 zemí světa v kvalitě od lehkých stolních až po ty nejexkluzivnější. Tuzemská vína tvoří v tomto segmentu více jak polovinu (66,9 %) prodejů. České a moravské vinaře MAKRO již několik let podporuje jako partner nejrůznějších oborových soutěží, např. Vinař roku nebo Salon vín. 
 
Pro tuzemské producenty představuje spolupráce s MAKRO také exportní příležitost. Například v roce 2011 bylo na Slovensko vyvezeno zboží v hodnotě 10 mil. Kč.



METRO / MAKRO Cash & Carry
provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.

Pro více informací kontaktujte:

Simona Krautová, PR Director
PLEON Impact
tel.:+420 602 284 282
e-mail: simona.krautova@pleon-impact.cz

Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace
MAKRO Cash & Carry ČR
tel: 220 389 521
e-mail: romana.nydrle@makro.cz
www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz


Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tisková zpráva ke stažení