Staňte se naším zákazníkem. Je to snadné.

Získat MAKRO kartu

MAKRO otvírá 500. Můj obchod v České republice

26. října 2015 - MAKRO otevřelo již 500. prodejnu v České republice zapojenou do aliance Můj obchod. Jde tak o nejrychleji rostoucí síť nezávislých maloobchodů v zemi. Drobní podnikatelé se samoobsluhami a večerkami těží z výhodných cenových nabídek i z odborného poradenství MAKRO. Svým zákazníkům nabízejí kvalitní regionální produkty, příjemné provozovny a osobní přístup.

 „V loňském roce jsme touto dobou měli 360 prodejen. Příští rok chceme otevřít dalších 150 obchodů,“ vysvětluje Petr Soukup, vedoucí projektu Můj obchod v MAKRO. „Většina se nachází mimo Prahu. Podporovat obchod v regionech je pro nás klíčové, protože přispíváme k udržení infrastruktury v obcích.“

Jubilejní 500. samoobsluha Můj obchod se nachází ve Svádově, části Ústí nad Labem, a vlastní ji Vít Rýznar. Od roku 1997 se také věnuje výrobě pečiva, které dodává do 200 provozoven v regionu i do velkoobchodu MAKRO v Ústí nad Labem. „Jedná se tak o propojení Mého obchodu a lokálního dodavatele, který s MAKRO dlouhodobě spolupracuje. Zejména lokální produkty jsou hlavní výhodou prodejen Můj obchod,“ říká Soukup.

Díky regionálním potravinám a osobnímu přístupu k zákazníkům mohou malé prodejny Můj obchod konkurovat i větším supermarketům. „Zákazníci oceňují především to, že je obchod blízko a nabídka je přizpůsobena jejich očekávání,“ vysvětluje Soukup. Společnost MAKRO obchodníkům nabízí zboží i další služby, které jim pomáhají v podnikání. „Naši maloobchodní specialisté poskytují řadu školení od legislativy po hygienická pravidla. Umí poradit i s vybavením prodejny a rozmístěním zboží,“ dodává Soukup.

Vstup do aliance má podle Soukupa pozitivní dopad na obrat majitelů obchodů: „Vliv na obrat má lokalita, konkurence a další parametry, ale v průměru se obrat obchodníka vstupem do aliance zvýší o 22 %.“ K opětovnému nákupu lákají zákazníky věrnostní programy, slevové nabídky či letákové akce, které připravuje společnost MAKRO ve spolupráci s prodejnami Můj obchod. Podporu prodejcům zajišťují maloobchodní specialisté a obchodní zástupci, kteří jednotlivé prodejny pravidelně navštěvují.

Velký úspěch slaví tento projekt i v dalších zemích světa – například na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rusku, Číně či Pákistánu. V České republice navíc tvoří přibližně polovinu prodejen vietnamské večerky.



METRO/MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 26 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 117 000 lidí a za fiskální rok 2014/2015 dosáhla prodejů v celkové výši 30 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2014/2015 dosáhl její obrat 59 miliard EUR. Společnost působí ve 30 zemích, má 230 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 000 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky a Real hypermarkety.


Pro více informací kontaktujte:

Tereza Pidrmanová
Inspiro Solutions
tel.: +420 734 354 063
e-mail: tereza.pidrmanova@inspiro-solutions.cz

Romana Nýdrle
ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry ČR
tel: +420 777 923 401
e-mail: romana.nydrle@makro.cz

www.makro.cz
www.facebook.com/makro.cz
www.twitter.com/makrocr


Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tisková zpráva ke stažení