Staňte se naším zákazníkem. Je to snadné.

Získat MAKRO kartu

MAKRO otevřelo vzdělávací centrum s největším kulinářským studiem ve střední Evropě

30. dubna 2015 - V pražských Stodůlkách MAKRO otevřelo vzdělávací centrum pro malé a střední podnikatele. MAKRO Akademie je určena zejména pro profesionály z gastronomie a maloobchodu, ale nabízí kurzy i pro studenty nebo širokou veřejnost. Na ploše 1200 m2 se nacházejí špičkově vybavené profesionální kuchyně, školící prostory, zázemí pro barmany a baristy i konferenční místnosti až pro 100 lidí. Celková investice přesáhla 80 milionů korun.

„Vzdělávací centrum je logickým krokem v naplňování naší dlouhodobé strategie. Budeme v něm pořádat semináře a workshopy, abychom našim partnerům přinesli ještě větší přidanou hodnotu,“ vysvětluje Guillaume Chêne, generální ředitel české pobočky MAKRO. „Projekt vznikl jako odpověď na požadavky našich partnerů a přesně podle nich byl i koncipován. Zejména kuchaři zde najdou vybavení, jaké by jenom těžko hledali jinde. Minimálně v regionu střední Evropy nic podobného nenajdete. Novým centrem bychom především chtěli podnikatelům poskytnout podporu, kterou potřebují,“ dodává.

MAKRO Akademie je určena zejména profesionálům v gastronomii – provozovatelům hotelů, restaurací, kuchařům, barmanům, baristům – a nezávislým maloobchodníkům. Nesoustředí se však pouze na vaření, přípravu menu nebo obsluhu v restauraci. Nabídne také workshopy pro manažery nebo kurzy zaměřené na finanční stránku podnikání. „Vzdělávací centrum jsme připravovali několik let. Je jednou z dalších aktivit, jejichž prostřednictvím bychom chtěli posílit vztahy s našimi partnery,“ uvádí Petr Olbrich, který má v MAKRO na starosti segment HoReCa. „Návštěvníci kurzů u nás budou pracovat s nejlepšími technologiemi dostupnými na trhu,“ dodává. 

Pro profesionály i veřejnost má hned od začátku MAKRO v akademii připravených více než 30 různých typů kurzů. „Zaměříme se na českou kuchyni, ale také například na finger food nebo správné servírování s důrazem na požadavky moderní kuchyně. Zkrátka nepřijdou ani školní jídelny, pro které máme modelovou kuchyni, kde je možné připravit až 300 porcí současně,“ vysvětluje Petr Stádník, šéfkuchař MAKRO.

Kromě prvotřídní profesionální kuchyně se v MAKRO Akademii nachází také školící prostory a konferenční místnosti. Vyznačuje se velkou variabilitou. V průběhu několika minut ji lze proměnit z restaurace na konferenční centrum se sálem až pro 100 lidí a dalšími dvěma menšími místnostmi pro semináře či workshopy. Kuchyň poskytuje prvotřídní zázemí pro kuchařské tréninky až pro 20 lidí a lze v ní simulovat i provoz velké školní jídelny. Celková investice přesáhla 80 milionů korun.

MAKRO Akademie není pouze budova. „Hned od začátku sem chceme vnést život. Počátkem května zde budou v Kuchařském pětiboji soutěžit studenti hotelových škol a učilišť z celé republiky. V létě zde proběhne finále soutěže O nejlepší školní oběd a v lednu příštího roku bychom zde rádi viděli národní kolo prestižní soutěže pro šéfkuchaře Bocuse d‘Or,“ uzavírá Guillaume Chêne. 

Vzdělávací centrum je propojeno s prodejnou MAKRO v pražských Stodůlkách. Nachází se v Jeremiášově ulici, nabízí kavárnu a parkování zdarma. 



METRO/MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 26 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 117 000 lidí a za fiskální rok 2013/2014 dosáhla prodejů v celkové výši 31 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2013/2014 dosáhl její obrat 63 miliard EUR. Společnost působí v 31 zemích, má 250 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.



Pro více informací kontaktujte:


Tereza Knířová
Inspiro Solutions
tel.: +420 724 352 211
e-mail: tereza.knirova@inspiro-solutions.cz

Ivan Tučník
manažer komunikace MAKRO Cash & Carry ČR
tel: +420 777 923 401
e-mail: ivan.tucnik@makro.cz 


www.makro.cz, www.facebook.com/makro.czwww.twitter.com/makrocr

Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tisková zpráva ke stažení