Staňte se naším zákazníkem. Je to snadné.

Získat MAKRO kartu

MAKRO spouští digitální verzi časopisu Epikure

28. srpna 2015 - Velkoobchod MAKRO představil pilotní vydání časopisu Epikure v digitální podobě. Nejen kuchařští nadšenci v něm najdou inspiraci, recepty a praktické tipy. Nově si tak mohou prohlédnout titul na webu www.makro.cz/epikure a prostřednictvím aplikace v mobilních zařízeních. Výhodou nejnovější verze je interaktivní obsah. Epikure je ke stažení na Google Play a App Store.

"Epikure je určen zejména pro hobby kuchaře, pro které je vaření koníčkem. Zajímají se o kvalitní suroviny a hledají nové recepty a inspiraci. Magazín je připraven tak, aby současně neurazil ani profesionály z gastronomického oboru," říká Matúš Uhliarik, který má v MAKRO na starosti právě tento segment.

Digitální časopis Epikure jednoduchou a praktickou formou nabízí rozšířený a bohatší obsah. Přidanou hodnotou jsou exkluzivní videa, recepty, kulinářské tipy a rychlý výběr ingrediencí. „Touto verzí zkvalitňujeme naše služby a vycházíme vstříc zákazníkům, kteří čím dál častěji využívají mobilní zařízení i v kuchyni,“ dodává Uhliarik.

Do konce roku MAKRO počítá ještě se dvěma digitálními čísly, v budoucnu bude časopis vycházet osmkrát ročně. Soustředí se vždy na sezónní suroviny a témata, a proto se pilotní číslo věnuje mimo jiné zavařování.

Na podporu novinky MAKRO připravilo reklamní kampaň zejména s využitím vlastních médií. Počítá s prezentačními videi v in-store komunikaci, billboardy na parkovištích u prodejen, ale také s promováním na sociálních sítích a na internetu, včetně bannerové kampaně. Upoutávka na Epikure se objeví v letácích a ostatních časopisech pro zákazníky, jako je Váš obchod nebo Gastro.

Časopis připravuje pro MAKRO agentura Salt&Pepper. Na digitální verzi se podílí také společnost Triobo Publishing, která vyvinula software pro publikování digitálního obsahu pro mobilní zařízení.



METRO/MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 26 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 117 000 lidí a za fiskální rok 2013/2014 dosáhla prodejů v celkové výši 31 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2013/2014 dosáhl její obrat 63 miliard EUR. Společnost působí v 31 zemích, má 250 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.



Pro více informací kontaktujte:


Tereza Knířová
Inspiro Solutions
tel.: +420 724 352 211
e-mail: tereza.knirova@inspiro-solutions.cz

Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace
MAKRO Cash & Carry ČR
tel.: +420 220 389 521
e-mail: romana.nydrle@makro.cz



www.makro.cz, www.facebook.com/makro.czwww.twitter.com/makrocr

Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tisková zpráva ke stažení