Staňte se naším zákazníkem. Je to snadné.

Získat MAKRO kartu

MAKRO startuje novou kampaň Vy&MAKRO Společně 2015

7. září 2015 - Velkoobchod MAKRO od 9. září spouští novou podzimní kampaň Vy&MAKRO Společně 2015. Na zákazníky čekají denní akční nabídky, kuchařské show v prodejnách, ale také kulinářské kurzy v MAKRO Akademii a nové značení cen. Kampaň využije zejména širokou škálu in-store materiálů s podporou v rádiích, na webu a na sociálních sítích.   

„Kampaň Vy&MAKRO Společně 2015 je odpovědí na přání našich zákazníků. Ti od nás vedle kvalitního zboží za výhodné ceny očekávají hlavně inspiraci a pomoc v podnikání. V této kampani navazujeme na konceptu Vy&MAKRO, který jsme poprvé představili vloni na jaře, kde stavíme zejména na vztazích s našimi zákazníky,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, Head of Branding v české pobočce MAKRO.

VY&MAKRO Společně 2015 pracuje se čtyřmi hlavními komunikačními linkami: Ochutnejte, poznejte, učte se a ušetřete.

Denní akce i věrnostní program

V rámci denních nabídek MAKRO připravilo výrazné slevy na populární položky, které budou platné vždy v jeden konkrétní den. Tyto akce podpoří radiovými spoty. Denní nabídky odstartují 9. září a potrvají až do 20. října. Doplní je také slevové kupóny a věrnostní program. Aktuální přehled nabídek je k dispozici na www.makro.cz/spolecne

Nabídky budou podpořeny zejména v in-storu, speciálními vklady v letácích, na webu a na sociálních sítích, ale také mailingem a rádio spoty na stanicích Frekvence 1, Evropa 2 a v regionálních rádiích.

Zjednodušená cenová komunikace

S novou kampaní MAKRO zjednodušuje i komunikaci cen v prodejnách. „Připravili jsme tři symboly, které zákazníkům usnadní orientaci. I v těch se zaměřujeme na vztah mezi námi a zákazníkem. Orientujeme se na podnikatele, pro něž úspora při nákupu znamená vyšší zisk. I proto pracujeme se sloganem Nízká cena, váš zisk,“ uvádí Marcela Syrovátková. „Zákazník tak jednoduše pozná artikly s dlouhodobě nízkou cenou, akční zboží nebo výrobky privátní značky ARO, které budou vždy nejlevnější položkou v dané kategorii,“ dodává.

Vzdělávací kurzy v MAKRO Akademii

I pro zájemce, kteří nejsou registrovanými zákazníky MAKRO, jsou od září připraveny kuchařské, barmanské a baristické kurzy v nově otevřené MAKRO Akademii v Praze, kde budou své zkušenosti předávat ti nejlepší z jednotlivých oborů. Na ploše 1200 m2 se nacházejí špičkově vybavené profesionální kuchyně, školící prostory, zázemí pro barmany a baristy i konferenční místnosti až pro 100 lidí.

„MAKRO Akademie je unikátní centrum pro vzdělávání v gastronomii. Máme připravených více než 30 různých kurzů pro profesionály i veřejnost. Zaměříme se na českou kuchyni, ale také na finger food nebo správné servírování,“ říká Petr Stádník, šéfkuchař MAKRO. Přihlásit do kurzu se lze na webu www.makro.cz/makro-akademie. Pro zákazníky jsou také připraveny odborné diskuze na aktuální témata.

Podpora lokálních dodavatelů

MAKRO klade důraz na kvalitu a čerstvost prodávaného zboží, a proto dlouhodobě spolupracuje s lokálními dodavateli v České republice. „V průzkumech jsme zjistili, že naši zákazníci o spolupráci s menšími dodavateli často nevědí, a proto jsme se rozhodli spustit komunikační podporu malých farmářů v našich obchodech. Sázet budeme zejména na jejich podnikatelské příběhy,“ komentuje Marcela Syrovátková. Lokální produkty budou v prodejnách MAKRO jasně označeny novými grafickými prvky a farmáři budou mít speciální sekci také na webových stránkách. Pod heslem Náš dodavatel může být i váš soused se počítá i s jejich propagací v dalších komunikačních kanálech MAKRO a na sociálních sítích.

2. ročník Dobrého podnikatele

Na začátku října MAKRO představí vítěze soutěže Dobrý podnikatel 2015. Soutěž je zaměřena na podporu malých a středních podnikatelů, kteří dělají něco navíc pro své okolí. Celkového vítěze, který získá 100 000 Kč v hotovosti, vybere odborná porota v čele s Romanem Vaňkem. O vítězi Ceny veřejnosti se rozhodne během září na webu: www.dobrypodnikatel.cz.

Akce a ochutnávky v prodejnách

V rámci kampaně budou mít zákazníci možnost načerpat inspiraci od špičkových šéfkuchařů na roadshow v obchodech MAKRO po celé České republice, připraveny jsou ochutnávky s dodavateli a již tradičně také filetování velkých ryb.



METRO/MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 26 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 117 000 lidí a za fiskální rok 2013/2014 dosáhla prodejů v celkové výši 31 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2013/2014 dosáhl její obrat 63 miliard EUR. Společnost působí v 31 zemích, má 250 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.



Pro více informací kontaktujte:


Tereza Knířová
Inspiro Solutions
tel.: +420 724 352 211
e-mail: tereza.knirova@inspiro-solutions.cz

Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace
MAKRO Cash & Carry ČR
tel.: +420 220 389 521
e-mail: romana.nydrle@makro.cz


www.makro.cz, www.facebook.com/makro.czwww.twitter.com/makrocr

Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tisková zpráva ke stažení