Staňte se naším zákazníkem. Je to snadné.

Získat MAKRO kartu

Den soukromého podnikání. Připojte se k oslavám malých podnikatelů a dejte o sobě vědět

27. června 2016

Již nyní se mohou podnikatelé zapojit do příprav na Den soukromého podnikání, který se bude konat letos poprvé 11. října. Cílem projektu je připomenout důležitost malých podnikatelů nejen pro domácí ekonomiku, ale také pro společnost, a současně jim ukázat uznání za jejich každodenní práci. Společnost MAKRO podpoří celou akci velkou mediální kampaní. Spolupracuje na ní také Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením s projektem Srdcerváči, který pomáhá zaměstnávat zdravotně postižené.


„Malí podnikatelé pracují tvrdě každý den, překonávají mnoho překážek a často jeden člověk zastává několik pozic, na které jsou ve větších firmách celé týmy. Proto jsme se rozhodli je ocenit za toto úsílí a věnovat jim speciální den. Den soukromého podnikání se uskuteční v 25 zemích po celém světě. Věříme, že se nám povede zavést tradici, kdy budeme soukromé podnikání oslavovat vždy druhé úterý v říjnu,“ vysvětluje Guillaume Chêne, výkonný ředitel MAKRO ČR / METRO SR.

Ke Dni soukromého podnikání se může připojit každý podnikatel bez ohledu na obor se svojí speciální nabídkou na webové stránce www.denpodnikani.cz. Záleží jen na něm, co zajímavého pro své zákazníky vymyslí. Může to být například dezert ke kávě zdarma, sleva na nákup nebo kulturní akce. Veřejnost poté na stejných stránkách najde v přehledné mapě podniky ve svém okolí, které si na tento den připravily speciální nabídky. „Podnikatelé mohou potěšit nejen své stávající zákazníky, ale také upozornit na sebe ty nové,“ dodává Guillaume Chêne.

Na vložení nabídky mají podnikatelé čas až do 10. října 2016. Ti, co to ale stihnou do konce srpna, mají možnost soutěžit o podporu v regionálních médiích. Celou akci doprovází intenzivní mediální kampaň, včetně tisku, rádia, internetu a komunikačních kanálů společnosti MAKRO. Poprvé od svého vstupu na trh v roce 1997 navíc MAKRO využije televizní reklamu na celonárodním televizní stanici. Přihlášení podnikatelé tak budou těžit z reklamní kampaně v hodnotě více než 20 milionů korun a budou mít jistotu, že se o Dni soukromého podnikání dozvědí i jejich zákazníci.

Televizní spot zde:

https://www.youtube.com/watch?v=dKmREvay2bI


Partnerem akce je Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Karel Havlíček, předseda Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR objasňuje: „Malí podnikatelé sehrávají v ekonomice naprosto klíčovou roli ve smyslu obslužnosti regionů. Drobní řemeslníci, obchodníci, farmáři nebo třeba hostinští jsou nedílným pilířem celé ekonomiky. Jsou základem fungování života ve městech i malých obcích a díky tomu, že je jich u nás více jak milion, podílí se nemalým dílem na nízké míře nezaměstnanosti. Jejich přínos je dnes méně na úrovni finanční, naopak se posiluje jejich role v sociální oblasti. Toto je třeba trvale připomínat, tím spíše, že klesá počet těch, kteří mají živnost jako hlavní zdroj svých příjmů. I proto považujeme Den soukromého podnikání za výbornou příležitost jak připomenout veřejnosti význam malého podnikání.“

Partnerství Dni soukromého podnikání zároveň poskytl i Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením s projektem Srdcerváči, který podporuje zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Pro zúčastněné podnikatele dodá ručně vyráběné čokolády s logem kampaně.


METRO/MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 25 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2014/2015 dosáhla prodejů v celkové výši 30 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2014/2015 dosáhl její obrat 59 miliard EUR. Společnost působí ve 29 zemích, má 220 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 000 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky a Real hypermarkety.

Pro více informací kontaktujte:

Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz
 

Tereza Pidrmanová
Inspiro Solutions
tel.: +420 734 354 063
e-mail: tereza.pidrmanova@inspiro-solutions.cz

www.makro.cz
www.facebook.com/makro.cz
www.twitter.com/makrocr
 

Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tisková zpráva ke stažení