Den soukromého podnikání je tady. MAKRO jím chce posílit sousedské nakupování.

Den soukromého podnikání je tady. MAKRO jím chce posílit sousedské nakupování.

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR zahájilo rozsáhlou kampaň na podporu již třetího ročníku Dne soukromého podnikání. Ten proběhne za podpory jedenácti ambasadorů z řad skutečných podnikatelů v úterý 9. října. Ti mají svým příběhem inspirovat a zároveň přiblížit svět podnikání spotřebitelům.

Kampaň k podpoře Dne soukromého podnikání cílí na B2B i B2C a využije kompletní komunikační mix. V průběhu července a srpna měli podnikatelé příležitost zapojit se do Dne soukromého podnikání a připravit pro své zákazníky speciální akční nabídku na platformě www.denpodnikani.cz. K větší účasti na akci byli podnikatelé motivování také nabídkou mediálního prostoru v regionálním tisku zdarma.

Hlavní vlna kampaně zacílí v září a říjnu na koncové zákazníky, kteří mohou 9. října navštívit místní podnikatele a využít akční nabídky, přehled všech nabídek je k dispozici na
www.denpodnikani.cz.

Komunikační linka „Podpořte svého souseda“ s využitím ambasadorů proběhne v online a tištěných médiích a to v regionálním Deníku, Blesku a MF Dnes. Od 24. září startuje televizní reklama na kanálech Nova Group, skončí 8. října a používat se budou 30 a 15vteřinové spoty. Kampaň doplní rádio spot na Impulsu a v síti Radio Total. Na sociálních sítích bude probíhat podpora na Facebooku a YouTube. Chybět nebude ani PR komunikace, která se opírá o výsledky studie mapující sousedské nakupování u nás od agentury Ipsos a mezinárodní průzkum zaměřený na drobné podnikání.

Při komunikaci MAKRO dále využívá i vlastní komunikační kanály, jako jsou letáky, e-mailing, webové stránky, včetně in-store komunikace. Cílit bude také prostřednictvím online a sociálních médií, kde aktivitu propojuje #LOVEOWNBUSINESS. Kampaň zajištuje interní tým ve spolupráci s agenturou DDB, PR komunikaci má na starosti agentura FleishmanHillard.

Letošní Den soukromého podnikání přináší ještě jednu novinku. Ve spolupráci s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR, hlavním partnerem akce, naváže hned druhý den 10. října Den podnikatelů ČR. Vznikne tak největší celostátní iniciativa, která má podnikatele i jejich zákazníky spojit a podpořit sousedské nakupování a rozvoj místních komunit.

***

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finančním roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

Pro více informací kontaktujte:

Romana Nýdrle

Ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry ČR
tel.:        +420 251 389 521

e-mail: romana.nydrle@makro.cz

www.makro.cz www.facebook.com/makro.cz   www.twitter.com/makrocr

 

Irena Mižďochová

Senior Client Manager, FleishmanHillard
tel.:        +420774 107 979

e-mail: mizdochova@fleishman.com


Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
cz_web_tz_den-podnikani_makro