O MAKRO Cash & Carry

U nás v makro se můžete neustále inspirovat, a zároveň nakoupit produkty z celého světa. Pod jednou střechou na vás čeká rozmanitý svět chutí a kvalitních produktů včetně řady služeb pro profesionály. Co u nás najdete pro vaši spokojenost? Přes 45 druhů čerstvých ryb a mořských plodů, přes 450 druhů zeleniny, přes 400 druhů ovoce a suchých plodů. Široký výběr kvalitního masa až 1 300 druhů vín... a mnoho dalšího!

Nakupujte tam, kde naleznete pestrý výběr, kvalitu chuti a komfort služeb.

O Makro Cash & Carry

Makro Cash & Carry ČR bylo založeno jako dceřiná společnost firmy SHV Makro. K 1. lednu 1998 převzala veškeré velkoobchodní aktivity společnosti SHV Makro v Evropě firma Metro AG.

V České republice patří do sítě Makro Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních center. Všechna mají prodejní plochu činí 10 000 m2.

Tato centra jsou zaměřena na velkoobchodní prodej širokého sortimentu potravinářského i nepotravinářského spotřebního zboží registrovaným podnikatelům, obchodníkům a dalším subjektům jako jsou nemocnice, školy, orgány státní správy apod. Jsou atraktivním místem nákupů jak pro maloobchodníky, tak pro velkoobchodníky i velkoodběratele, jakými jsou orgány státní správy, školy, nemocnice a další instituce. Tomu odpovídá i balení potravin – více spotřebitelských balení ve fólii pro maloobchodníky a větší objemy pro gastronomii.

Podnikatelům (fyzickým i právnickým osobám) vystavujeme na základě registrace zákaznické karty, které jim umožňují vstup do všech prodejen Makro Cash & Carry ČR. Zákazník může zažádat o vystavení maximálně pěti karet evidovaných na jméno držitele. Je na rozhodnutí zákazníka, tj. majitele nebo statutárního zástupce firmy či organizace, kterým svým pěti zástupcům nechá zákaznické karty vyhotovit.

METRO Cash & Carry International

METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského a nepotravinářského sortimentu. Zaměstnává více než 95 000 zaměstnanců ve více než 30 zemích a obsluhuje více než 17 milionu zákazníků. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 17 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost. To dokazuje také zařazení do indexu Dow Jones nepřetržitě 8 let. Ve finančním roce 2020/21 dosáhla společnost METRO obratu 24,8 miliardy EUR. Více informací naleznete na https://www.metroag.de/en/