Přejeme si, abyste od nás vždy odcházeli spokojeni. Vaše názory a podněty jsou pro nás důležité a proto budeme rádi, když se zapojíte do hodnocení nákupu.
Jak to funguje?
Po nákupu v makro obdržíte mailem krátký dotazník, ve kterém vás poprosíme o ohodnocení spokojenosti s Vaším posledním nákupem. Zároveň nám můžete zanechat i vaše podněty k vylepšení či nám sdělit, co se vám líbí a v čem můžeme pokračovat. Pokud se chcete spojit přímo s našimi zaměstnanci, zvolíte v dotazníku možnost zpětného volání a my vám do 48 hodin od jeho vyplnění zavoláme na telefonní číslo, které uvedete.
Vaší zpětné vazby si vážíme a pracujeme s ní. Každý den pečlivě procházíme všechny komentáře, které od svých zákazníků dostáváme. Pokud je to v našich silách a možnostech, měníme věci okamžitě.
Záleží nám na tom, aby se mohl vyjádřit každý zákazník. Proto vás prosíme, zkontrolujte si e-mail adresu, kterou jste nám zadali, a to na recepci v jakékoliv pobočce makro.
ZA DOBRÝMI ZMĚNAMI STOJÍTE VY,
Vaše makro.
Staňte se zákazníkem
Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.