makro LIBEREC
PO-SO: 6:00-21:00
NE: 7:00-21:00
Výkup vratných obalů
PO-SO: 6:00-21:00
NE: 7:00-21:00
Na této prodejně můžete reklamovat Vámi zakoupené zboží.
PO-SO: 06:00 - 21:00
NE 07:00 - 21:00
EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ
OP Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost
aktuální letáky
Veškeré informace týkající se reklamací naleznete v našem reklamačním desateru
- Když budete mít pocit, že zboží, které jste u nás zakoupili, není v pořádku, dejte nám o tom hned vědět. Mějte při tom, prosím, na paměti, že u nás nakupujete v postavení podnikatele a tak se na nás nevztahuje zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Ničeho se ale nebojte, i u nás Vám dáme záruku na zboží v délce 2 roky, pokud na faktuře, obalu nebo v návodu není uvedeno jinak (především potraviny s omezenou lhůtou spotřeby).
- Reklamovat zboží můžete na kterékoliv z našich prodejen MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o. (dále jen „makro“) v České Republice.
- Pro přijetí reklamace budeme potřebovat Vaši zákaznickou kartu a fakturu. Nemůžete fakturu najít? Nevadí, naši pracovníci ji v systému rádi dohledají, ale může to chvíli trvat. Váš úsměv a trpělivost jim hledání jistě ulehčí.
- Zboží nám, prosím, přineste kompletní a čisté. Vyhnete se tak riziku, že zboží nebude do reklamace přijato. Pokud máte i původní obal, všem se nám s výrobkem bude lépe manipulovat a snížíme tím riziko případného poškození, například na cestě do servisu.
- Budeme se vždy snažit, aby Vaše reklamace byla vyřízena co nejdříve. Pokud nepůjde rozhodnout ihned, reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dní, pokud se spolu nedomluvíme jinak.
- Jakmile reklamaci posoudíme, budeme Vás kontaktovat. Pro vyzvednutí budete potřebovat Vaši zákaznickou kartu a reklamační protokol. Budeme rádi, když si vyřízenou reklamaci vyzvednete co nejdříve.
- Pokud si stále nebudete jistí tím, proč vaše reklamace nebyla uznána, požádejte pracovníka recepce o sepsání dotazu na regionálního pracovníka, který má reklamace na starosti a rád Vám vše dovysvětlí.
- Pro reklamace zboží zakoupeného na našich čerpacích stanicích makro máme trochu jiná pravidla. Všechny potřebné informace najdete v Reklamačním řádu pro nákupy zboží na čerpacích stanicích společnosti makro. Ten je k dispozici na každé čerpací stanici, nebo na vyžádání na recepci prodejny makro nebo zde.
Proč mi leták nechodí?
Od dubna 2022 zasíláme aktuální letákovou nabídku pouze elektronicky. Pokud chcete nabídky a akce dostávat elektronicky, přihlaste se k odběru newsletteru.
Je možné zakoupené zboží vrátit?
Do 30 dnů od data nákupu je možné vrátit bezvadné nepotravinářské zboží, které nevykazuje známky použití a je schopno dalšího prodeje. Zboží musí být čisté, v původním neporušeném obalu, kompletní s originální fakturou a nepotvrzeným záručním listem. V případě jakýchkoliv nejasností kontaktujte Zákaznickou recepci / reklamační oddělení.
Zboží, které nelze vrátit:
- potraviny, kosmetika a další produkty, kde by mohlo dojít k ovlivnění obsahu původního balení
- specifické výrobky osobní a ústní hygieny
- specifické výrobky vyjmuté z originálního obalu z důvodu ochrany autorských práv
- cigarety a tabákové výrobky
- alkoholické nápoje
Výjimka, kdy je možné vrátit výrobky z drogerie:
- zboží nepotravinářského charakteru, u kterého nelze změnit obsah, např.:
- plastové nádobí, toaletní papír, dětské pleny, dámská hygiena, papírový kapesníky, apod.)
- deodoranty a osvěžovače vzduchu (spreje a vůně do bytů a WC)
- zubní hygiena (zubní kartáčky, zubní nitě)
- holící potřeby (žiletky)
Pozn.: Zboží musí být v originální ochranné fólii a nikterak poškozeno.
Mohu si zboží zamluvit?
Ano, v případě nákupu většího počtu kusů jednoho produktu. Informaci uvítáme 24 hodin předem, a to osobně prostřednictvím Pultu služeb partnerům nebo telefonicky či e-mailem na vybrané prodejně. Zboží tak budeme schopni zajistit v dostatečném množství.
Proč s sebou do makro nemohu vzít dítě nižší než 140 cm?
Jde především o bezpečnost dětí. Prodejny makro se vyznačují vysokou obrátkovostí velkého množství zboží, které se prodává ve velkých objemech - po kartonech, přepravkách a paletách. Zboží přijímáme od dodavatelů nejen v noci, ale i po celou dobu prodeje a okamžitě ho rozvážíme vysokozdvižnými vozíky do jednotlivých oddělení, kde jej zakládáme do prodejních regálů nebo celé palety skladujeme ve vyšších patrech regálů. Řidiči vysokozdvižných vozíků mají omezený výhled, což představuje především v případě rychlého pohybu malých dětí vysoké nebezpečí úrazu.
Proč v makro jezdí vysokozdvižné vozíky?
Cash & Carry je speciální samoobslužná forma velkoobchodního prodeje, která byla vyvinuta speciálně pro podnikatele. Od klasického velkoobchodu se odlišuje širokým sortimentem – vše pod jednou střechou – a dlouhou otevírací dobou. Tento systém vyhovuje především těm podnikatelům, kteří nemají velké skladovací prostory a podnikají v oblasti, kde je těžké odhadnout poptávku na delší dobu dopředu. Cash & Carry jim umožňuje jejich nabídku velmi rychle přizpůsobovat poptávce. Díky možnosti každodenního doplňování sortimentu také nemusí vázat velké objemy financí ve skladových zásobách.
Je potřeba při vstupu předkládat identifikační doklad?
Pro větší pohodlí našich zákazníků a urychlení nákupu jsou v našich prodejnách nainstalované vstupní turnikety se čtečkou karet pro automatický vstup. V makro nakupují výlučně držitelé zákaznických karet, kteří se prokazují u turniketu zákaznickou kartou.
Může se v makro platit kreditními kartami?
V makro akceptujeme všechny běžné druhy platebních karet. Navíc lze využít i bankomatů umístěných u vstupu. Akceptovány jsou i platby v EUR.
Proč mě kontroluje výstupní kontrola za pokladnami?
Pracovníci makro v prostoru za pokladnami nebo bezprostředně u východu namátkově ověřují shodu mezi fakturovanými a odebíranými položkami. Právě v tomto prostoru mezi pokladnami a výstupní kontrolou máte možnost si zboží zkontrolovat a jakékoli případné nedostatky ohlásit, tak aby je bylo možno ihned odstranit.
Registrace on-line
Registrujte se pomocí webového formuláře a za 24 hodin si na zvolené prodejně makro vyzvedněte svoji zákaznickou kartu. Prodejnu si zvolíte ve druhém kroku on-line registrace. Zákaznickou kartu může ve velkoobchodním středisku vyzvednout pouze oprávněná osoba nebo její zástupce na základě plné moci.
Registrace na prodejně makro
K registraci potřebujete pouze své IČO (identifikační číslo) a doklad totožnosti. V Zákaznické recepci nám sdělíte své IČO a my vyřídíme vše ostatní. Zákaznickou kartu makro dostanete zdarma.
Jak získám zákaznickou kartu?
Zákaznickou kartu si po registraci vyzvednete ve zvolené prodejně makro. Zaregistrovat se můžete on-line nebo na prodejně makro.
Jaká je cena karty?
Nově registrovaná karta je zdarma.
Veškeré služby související se zákaznickými kartami provádí Zákaznická recepce prodejny nebo Infolinka společnosti makro 281 083 083.
Proč je karta nepřenosná?
Společnost makro poskytuje služby výhradně registrovaným zákazníkům - podnikatelským subjektům, obchodníkům a dalším subjektům jako jsou nemocnice, školy, orgány státní správy apod. Nejjednodušším způsobem, jak zajistit, aby do našich prodejen měly přístup pouze oprávněné osoby, je právě používání nepřenosných zákaznických karet. Držitel karty proto může být při vstupu do velkoobchodního střediska požádán o předložení dokladu totožnosti kvůli doložení oprávněnosti držení zákaznické karty. Pracovníci recepce nahlédnutím do identifikačního dokladu (jméno a fotografie) ověří, že do prodejny vstupuje držitel karty.
Kolik osob může nakupovat na jednu kartu?
Jako doprovod pro pomoc s nákupem může spolu s držitelem zákaznické karty do prostor prodejny makro vstoupit jedna další osoba (viz Obchodní podmínky makro).
Je platnost karty časově omezená?
Platnost registrace v makro není omezená časově, ale je podmíněna aktivitou registrovaného zákazníka nebo ukončením či přerušením podnikatelské činnosti. Pokud zákazník po dobu 2 let neuskuteční žádný nákup, bude mu registrace zrušena. O konci tohoto období bude zákazník včas informován písemně.
Jak získám Zlatou kartu?
Vystavení Zlaté karty je podmíněno nákupem vyšším než 100 000 Kč bez DPH za čtvrtletí. Jakmile dosáhnete stanoveného obratu,
Byla mi odcizena zákaznická karta / Ztratil(a) jsem zákaznickou kartu. Jak získám novou?
Nejprve je potřeba zcizenou/ztracenou zákaznickou kartu zablokovat, tj. vyloučit její zneužití neoprávněnou osobou. Spojte se telefonicky s naší informační linkou (281 083 083) a nahlaste ztrátu vaší karty a její číslo. Číslo vaší zákaznické karty je uvedeno například na fakturách. Kartu vám okamžitě zablokujeme. K vystavení nové karty je nutná osobní návštěva osoby oprávněné jednat za registrovaného zákazníka. Novou kartu vám vystavíme zdarma.