Můj obchod“ má v Čechách a na Moravě již 90 prodejen

Praha 21. 5. 2013

Za osm měsíců od spuštění partnerského projektu Můj obchod velkoobchodu MAKRO Cash & Carry bylo v České republice otevřeno již 90 prodejen pod touto značkou. Nezávislým maloobchodníkům nabízí projekt Můj obchod balík marketingové podpory s ucelenou identitou a aktivní obchodní spolupráci. Vlastnictví obchodů přitom zůstává zcela nedotčeno.

Petr Soukup, Trader segment manažer, zodpovědný za projekt Můj obchod říká: „Projekt Můj obchod splňuje naše očekávání a doufám, že i těch, kteří se do této partnerské aliance přidali. Nárůst zákazníků prodejen pod hlavičkou Můj obchod se pohybuje v rozmezí  10–15 %, nárůst tržeb pak mezi 15–30 %. Pro úspěšné fungování celého konceptu pak zůstává tím nejdůležitějším vůle majitele obchodu něco skutečně změnit a zlepšit.“

Základem konceptu Můj obchod je ucelená identita, kterou tvoří nové logo, pracovní oblečení pro zaměstnance i doporučené rozmístění regálů a zboží. Ta staví na oranžové a zelené barvě a zahrnuje základní POS materiály pro zatraktivnění prodejní komunikace. Nově jsou také aktivní webové stránky www.mujobchod.cz, určené jak pro maloobchodníky a potenciální partnery tak pro běžné, koncové zákazníky.

Pilířem obchodní spolupráce s vybranými maloobchodníky je letáková podpora a akční nabídky zboží, které bude posléze nabídnuto koncovým zákazníkům. 

Produkty, které se v letáku Můj obchod objeví, vybírají odborníci se zřetelem na názory členů aliance. Leták Můj obchod má platnost dva týdny a začíná vždy v pátek, kvůli návaznosti na pravidelnou středeční letákovou nabídku makro. Maloobchodníci tak získají čas se zásobit, aby v den startu letáku Můj obchod byli připraveni. Jedná se obarevný oboustranný leták ve formátu A4, který nabízí 15 převážně potravinových výrobků a roznáší se neadresnou distribucí přímo do poštovních schránek ve spádové oblasti daného aliančního obchodu. 

Prioritou aliance Můj obchod je společný úspěch na trhu, a to díky nabídce uceleného balíku služeb a zboží, včetně vlastních značek společnosti makro – ARO a FINE FOOD, které umožní obchodníkům odlišnost a cenovou výhodu na trhu. Kromě výhod zlatého či stříbrného partnera získávají maloobchodníci zvýhodněné nabídky doakčních letáků Můj obchod a další dodatečnou slevu na zboží mimo letákovou nabídku makro. 

V budoucnu budou v rámci věrnostního programu rovněž odměňováni za plnění cílů a loajalitu. Maloobchodníci získávají v rámci projektu Můj obchod především zkušeného a spolehlivého partnera, který má společný cíl a tím je spokojený zákazník, který se bude rád vracet. 

Projekt Můj obchod již několik let úspěšně funguje v dalších zemích, kde společnost METRO/makro působí. Tento soft franšízový koncept již úspěšně běží třetím rokem v Polsku pod názvem Odido, kde takto funguje více než 1000 smíšených obchodů. Nejbližší prodejny můžeme najít i v Chorvatsku, Bulharsku, Rumunsku či Rusku.


METRO / MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.

Pro více informací kontaktujte:

Simona Krautová, PR Director
PLEON Impac
ttel.: +420 602 284 282
e-mail: simona.krautova@pleon-impact.cz

Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace
MAKRO Cash & Carry ČR
tel: 220 389 521
e-mail: romana.nydrle@makro.cz
www.makro.czwww.facebook.com/makro.cz

Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky
App
Aplikace Moje makro

Stáhněte si aplikaci moje makro pro partnery

Zjistit více