Na 2. ročníku Špilberk Food Festivalu představí MAKRO delikatesy z exotického ovoce a kávové speciality

Praha 23. 4. 2013

V Karlových Varech odstartuje v sobotu 4. května v 11.30 již pátý ročník gastronomické události roku Food Festival. V rámci festivalu se poprvé koná i soutěž profesionálních kuchařů karlovarských hotelů a restaurací v otevírání 30 ks ústřic typu Belon. Soutěž pořádá společnost MAKRO Cash & Carry, která je zároveň hlavním dodavatelem ústřic pro soutěž. Regionální kolo proběhne podle mezinárodních pravidel. Hodnotí se úprava, čistota pracoviště a rychlost otevření. Vítěz se pak zúčastní finále makro Mistrovství České republiky v otevírání ústřic v Praze.

O víkendu 10.–12. května ožije nádvoří a terasa královského hradu Špilberk v Brně druhým ročníkem Food Festivalu. Výtečné delikatesy budou servírovat mistři svého oboru a na návštěvníky čeká bohatý doprovodný program. Velkoobchodní řetězec makro Cash & Carry představí na festivalu svůj sortiment exotického ovoce a kávové speciality z kávy RIOBA. 

Na stánku makro bude připravena prezentace tropického ovoce, které bude možné ochutnat i ve formě tropických ovocných koktejlů a dezertů. Jedním z nich bude Tapioka s kiwi a kokosovou zmrzlinou, který bude v prodeji za dva floreny.

V sobotu odpoledne předvede na festivalovém pódiu šéfkuchař společnosti makro Petr Stádník, jak doma připravit humra. 

Těšíme se na vás v modro-žlutém makro stanu! 

Nejprodávanější položky ze sortimentu exotického ovoce makro:

  • Ananas
  • Avokádo (dostupné i ve zralosti „ready to eat“)
  • Mango (dostupné i ve zralosti „ready to eat“)
  • Physalis/Mochyně
  • Granátové jablko

 

Sortiment exotického ovoce společnosti makro čítá 41 druhů, to znamená asi 10 % z celkového počtu 400 druhů ovoce a suchých plodů. Na případné požadavky ze strany zákazníků makro reaguje individuálně, na objednávku lze zajistit i další druhy.

METRO / MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.

Pro více informací kontaktujte:

Simona Krautová, PR Director
PLEON Impac
ttel.: +420 602 284 282
e-mail: simona.krautova@pleon-impact.cz

Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace
MAKRO Cash & Carry ČR
tel: 220 389 521
e-mail: romana.nydrle@makro.cz
www.makro.czwww.facebook.com/makro.cz

Tisková zpráva ke stažení
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky
App
Aplikace Moje makro

Stáhněte si aplikaci moje makro pro partnery

Zjistit více