Přehled sortimentu online

Praha 18. září 2013

Velkoobchodní řetězec MAKRO Cash & Carry nově umožňuje svým zákazníkům prostřednictvím webových stránek www.makro.cz přístup ke kompletnímu sortimentu potravin a přibližně 70 %  veškerého spotřebního zboží. Sortiment je bez omezení přístupný na hlavní stránce webu, pod záložkou „Sortiment online“ a nabízí informaci o dostupnosti zboží na všech třinácti pobočkách včetně aktuálních cen. Zákazníkům makro, kteří se zaregistrují, pak umožňuje vytvořit si online nákupní seznam s možností využití nákupní historie nebo definovaného obvyklého sortimentu zákazníka.

„V makro jsme vyšli vstříc požadavkům našich zákazníků a zpřístupnili jsme informace o sortimentu online. Naším cílem je, aby zákazníci makro měli možnost získat přehled o aktuálních cenách zboží a dostupnosti na prodejně, kam chodí nakupovat. Mohou si tak před samotným nákupem vše zkontrolovat z domova či z práce a případně rovnou vytvořit nákupní seznam, který se jim navíc archivuje pro možné budoucí využití,“ říká Josef Suchánek, eCommerce Manager.

Zboží lze vyhledávat podle:

  • kategorie (např.: ovoce, zelenina, maso, ryby atd.)
  • názvu zboží nebo jeho části 
  • kódu zboží
  • filtrů vlastností (např.: akce, chlazené atd.)

Vytvořený nákupní seznam lze:

  • vytisknout
  • uložit do PDF
  • odeslat e-mailem
  • využít pro tvorbu dalšího nákupního seznamu
  • k rozpracovanému nákupnímu seznamu se dá po opětovném přihlášení kdykoli vrátit a pokračovat ve výběru zboží.

 

Sortiment online zahrnuje 100 % sortimentu potravin a 75 % veškerého nepotravinového sortimentu vč. drogerie. Zaměřili jsme se přitom na nejprodávanější položky podle preference zákazníků, kteří využívají službu makro Distribuce a zboží si objednávají online.  

Přímý odkaz na sortiment online je zde: http://sortiment.makro.cz/cs/

 

METRO / MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.

Pro více informací kontaktujte:

Simona Krautová, PR Director
PLEON Impac
ttel.: +420 602 284 282
e-mail: simona.krautova@pleon-impact.cz

Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace
MAKRO Cash & Carry ČR
tel: 220 389 521
e-mail: romana.nydrle@makro.cz
www.makro.czwww.facebook.com/makro.cz

Tisková zpráva ke stažení
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky
App
Aplikace Moje makro

Stáhněte si aplikaci moje makro pro partnery

Zjistit více