Přehled sortimentu online
Praha 18. září 2013 -
Velkoobchodní řetězec MAKRO Cash & Carry nově umožňuje svým zákazníkům prostřednictvím webových stránek www.makro.cz přístup ke kompletnímu sortimentu potravin a přibližně 70 % veškerého spotřebního zboží. Sortiment je bez omezení přístupný na hlavní stránce webu, pod záložkou „Sortiment online“ a nabízí informaci o dostupnosti zboží na všech třinácti pobočkách včetně aktuálních cen. Zákazníkům MAKRO, kteří se zaregistrují, pak umožňuje vytvořit si online nákupní seznam s možností využití nákupní historie nebo definovaného obvyklého sortimentu zákazníka.
„
V MAKRO jsme vyšli vstříc požadavkům našich zákazníků a zpřístupnili jsme informace o sortimentu online. Naším cílem je, aby zákazníci MAKRO měli možnost získat přehled o aktuálních cenách zboží a dostupnosti na prodejně, kam chodí nakupovat. Mohou si tak před samotným nákupem vše zkontrolovat z domova či z práce a případně rovnou vytvořit nákupní seznam, který se jim navíc archivuje pro možné budoucí využití,“ říká Josef Suchánek, eCommerce Manager.
Zboží lze vyhledávat podle:
- kategorie (např.: ovoce, zelenina, maso, ryby atd.)
- názvu zboží nebo jeho části
- kódu zboží
- filtrů vlastností (např.: akce, chlazené atd.)
Vytvořený nákupní seznam lze:
- vytisknout
- uložit do PDF
- odeslat e-mailem
- využít pro tvorbu dalšího nákupního seznamu
- k rozpracovanému nákupnímu seznamu se dá po opětovném přihlášení kdykoli vrátit a pokračovat ve výběru zboží.
Sortiment online zahrnuje 100 % sortimentu potravin a 75 % veškerého nepotravinového sortimentu vč. drogerie. Zaměřili jsme se přitom na nejprodávanější položky podle preference zákazníků, kteří využívají službu MAKRO Distribuce a zboží si objednávají online.
Přímý odkaz na sortiment online je zde:
http://sortiment.makro.cz/cs/
METRO / MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.
Pro více informací kontaktujte:
Simona Krautová, PR Director
PLEON Impact
tel.:+420 602 284 282
e-mail:
simona.krautova@pleon-impact.cz
Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace
MAKRO Cash & Carry ČR
tel: 220 389 521
e-mail:
romana.nydrle@makro.cz
www.makro.cz,
www.facebook.com/makro.cz
Zaregistrujte se k odběru novinek!
Zadat email
nebo
získat MAKRO kartu