Slavnostní otevření 100. prodejny „Můj obchod“

Praha, Čistá u Horek 14. 8. 2013

Generální ředitel MAKRO Cash & Carry ČR Axel Hluchy dnes zavítal do obce Čisté u Horek, aby společně se starostou obce Ladislavem Jiřičkou poblahopřáli Romaně Hamplové, majitelce obchodu s potravinami, které se staly jubilejní 100. prodejnou partnerského projektu Můj obchod.

Velkoobchod MAKRO Cash & Carry ČR spustil partnerský projekt Můj obchod, určený maloobchodníkům, před necelým rokem a v současnosti má již přes sto partnerských prodejen. Jubilejní 100. prodejnou, která prošla modernizací, obměnou sortimentu a dostala  oranžovo-zelené logo Můj obchod, se staly potraviny Romana Hamplová v podkrkonošské obci Čistá u Horek. „Rozhodnutí pro změnu obchodu po třinácti letech provázely obavy, ale společnost makro je tým profesionálů. Obchod se nejen opticky zvětšil, ale stal se i přehlednějším a letákové akce přivedly nové zákazníky. „Děkuji pracovnímu kolektivu a makro týmu za skvělou práci,“ říká majitelka potravin Romana Hamplová.

Spokojenost vyjádřil i starosta obce Ladislav Jiřička, který uvedl: „Jsem rád, že se paní Romaně Hamplové podařilo modernizovat prodejnu. Především jako zákazník vítám rozšíření sortimentu a jako starosta pak určitě zlepšení vzhledu obchodu a kultivovanou reklamu. Věřím, že proběhlá adaptace přispěje k větší pohodě nakupujících a přivede do obchodu nové zákazníky. Nesmím také zapomenout zmínit výbornou spolupráci, kterou s provozovatelkou obchodu máme při pořádání obecníchi spolkových akcí. Za to moc děkuji."

Generální ředitel Axel Hluchy doplňuje: „V zahraničí tento projekt úspěšně funguje již několik let. My jsme ho odstartovali před necelým rokem a nárůst zákazníků prodejen pod hlavičkou Můj obchod se pohybuje v rozmezí  10–15 % a nárůst tržeb pak mezi 15–30 %. Jsem rád, že se tak dynamicky rozjíždí i v České republice a že vzbudil u maloobchodníků velký zájem. Věřím, že změna přinese paní Hamplové úspěšný rozvoj jejího podnikání a mnoho spokojených zákazníků.“

 

O partnerském projektu Můj obchod

Nezávislým maloobchodníkům nabízí projekt Můj obchod balík marketingové podpory s ucelenou identitou a aktivní obchodní spolupráci. Vlastnictví obchodů přitom zůstává zcela nedotčeno. Základem konceptu je ucelená identita, kterou tvoří nové logo, pracovní oblečení pro zaměstnancei doporučené rozmístění regálů a zboží. Ta staví na oranžové a zelené barvě a zahrnuje základní POS materiály pro zatraktivnění prodejní komunikace. Nově jsou také aktivní webové stránky www.mujobchod.cz, určené jak pro maloobchodníky a potenciální partnery ,tak pro běžné, koncové zákazníky.

Pilířem obchodní spolupráce s vybranými maloobchodníky je letáková podpora a akční nabídky zboží, které bude posléze nabídnuto koncovým zákazníkům.


Produkty, které se v letáku Můj obchod objeví, vybírají odborníci se zřetelem na názory členů aliance. Leták Můj obchod má platnost dva týdny a začíná vždy v pátek, kvůli návaznosti na pravidelnou středeční letákovou nabídku makro. Maloobchodníci tak získají čas se zásobit, aby v den startu letáku Můj obchod byli připraveni.  Jedná se o barevný oboustranný leták ve formátu A4, který nabízí 15 převážně potravinových výrobků a roznáší se neadresnou distribucí přímo do poštovních schránek ve spádové oblasti daného aliančního obchodu.

Prioritou aliance Můj obchod je společný úspěch na trhu, a to díky nabídce uceleného balíku služeb a zboží, včetně vlastních značek společnosti makro – ARO a FINE FOOD, které umožní obchodníkům odlišnost a cenovou výhodu na trhu. Kromě výhod zlatého či stříbrného partnera získávají maloobchodníci zvýhodněné nabídky do akčních letáků Můj obchod a další dodatečnou slevu na zboží mimo letákovou nabídku makro.

Projekt Můj obchod již několik let úspěšně funguje v dalších zemích, kde společnost METRO/makro působí. Tento soft franšízový koncept již úspěšně běží třetím rokem v Polsku pod názvem Odido, kde takto funguje více než 1000 smíšených obchodů.

METRO / MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.

Pro více informací kontaktujte:

Simona Krautová, PR Director
PLEON Impac
ttel.: +420 602 284 282
e-mail: simona.krautova@pleon-impact.cz

Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace
MAKRO Cash & Carry ČR
tel: 220 389 521
e-mail: romana.nydrle@makro.cz
www.makro.czwww.facebook.com/makro.cz

Tisková zpráva ke stažení
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky