Zdravější Vánoce s omega 3 kaprem

12. prosince 2014 

Od čtvrtka 18. prosince až do úterý 23. prosince bude makro ve svých prodejnách v Českých Budějovicích a v Praze prodávat živé kapry se zvýšeným obsahem omega 3 mastných kyselin. Na chovu těchto kaprů spolupracuje Fakulta rybářství a ochrany vod Jihočeské univerzity a specialisté na výživu a kardiovaskulární poruchy z pražského IKEMu.

„Širokou škálu čerstvých ryb v makro nabízíme po celý rok. Věříme, že zdravějšího kapra zákazníci v předvánočním čase ocení,“ říká Drahoslav Vochozka, nákupčí čerstvých ryb v MAKRO Cash & Carry ČR, a dodává: „Omega 3 kapři jsou chováni tradičním způsobem v rybnících, kde mají přirozenou potravu. Navíc dostávají směs obilovin a řepkového a lněného oleje. U speciálně označených prodejních stánků proškolený personál zákazníkům vysvětlí všechny jejich přednosti.“

Kapři se zvýšeným obsahem omega 3 mastných kyselin budou v prodeji v kádích před všemi velkoobchody makro v Praze a v Českých Budějovicích.

Omega 3 kapr se řadí mezi takzvané funkční potraviny. Ty obsahují významně vyšší množství látek, které mají prokázaný příznivý efekt na zdraví. „Jídelníček s tímto masem zařazeným alespoň dvakrát týdně prokazatelně chrání srdce před vznikem chorob, snižuje hladinu krevních tuků a zabraňuje usazování cholesterolu,“ říká Pavel Kozák z Fakulty rybářství a ochrany vod Jihočeské univerzity.

Omega 3 mastné kyseliny se využívají pro prevenci a léčbu mnoha civilizačních chorob, především kardiovaskulárního systému. Mají vliv na snižování krevního tlaku, příznivě působí při zánětlivých onemocněních, snižují rizika vzniku infarktu myokardu, aterosklerózy, roztroušené sklerózy či mrtvice a posilují funkci mozku a nervové soustavy.

METRO / MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.

Pro více informací kontaktujte:

Tereza Knířová
Inspiro Solutions
tel.: +420 724 352 211
e-mail: tereza.knirova@inspiro-solutions.cz

Ivan Tučník
Manažer komunikace MAKRO Cash & Carry ČR
tel: +420 777 923 401
e-mail: ivan.tucnik@makro.cz
www.makro.czwww.facebook.com/makro.cz

Tisková zpráva ke stažení
Card
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
location
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky
App
Aplikace Moje makro

Stáhněte si aplikaci moje makro pro partnery

Zjistit více