Skupina METRO v sobotu 25. října oslavila padesáté výročí od otevření prvního samoobslužného velkoobchodu v německém Mülheimu. Česká pobočka MAKRO Cash & Carry ČR zapojila do oslav výročí své zákazníky. Ve třech největších prodejnách pro ně připravila překvapení.
V prodejnách v Praze Stodůlkách, Černém Mostě a v Brně bylo pro prvních 200 zákazníků připravena kuchařská zástěra, čepice a sladký dortík. Ti, kteří se do oslavy zapojili a v zástěře a čepici absolvovali celý nákup, dostali za pokladnou láhev sektu navíc.
„Na začátku byli zákazníci zdrženliví, ale rychle se osmělili a oslavu si užili se smíchem. Pro mnohé to bylo zajímavé zpestření běžného sobotního nákupu,“ říká Petra Štědronská, marketingová manažerka makro. „Nejrychlejší byli zákazníci na prodejně v pražských Stodůlkách, kde jsme všechny zástěry a čepice rozdali během hodiny a půl,“ dodává.
O akci společnost informovala pouze na Facebooku makro ČR, pro ostatní byla překvapením přímo na místě.
METRO / MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.