„Jakákoliv odchylka od vysoce nastavených standardů bude zohledněna v bodovém ohodnocení. V odpadu by například neměly končit kusy rybího masa, naopak ve výsledném filetu bychom neměli objevit žádné kosti. Optimální výtěžnost při ručním filetování celého lososa je kolem 60 procent,“ upřesňuje Stádník. V porotě zasedne také Miroslav Kubec, prezident Asociace kuchařů a cukrářů ČR, která nad soutěží převzala záštitu. Vítěz získá zájezd do Norska pro dvě osoby spojený s návštěvou farmy na chov lososů.
Lososa mohou návštěvníci také ochutnat. Ve stánku MAKRO na festivalu Foodparade bude v nabídce lososový tatarák na deset způsobů nebo čerstvé ústřice Fin de Clare v různých úpravách.
Losos patří mezi nejoblíbenější ryby v České republice. V síti MAKRO je nejprodávanější rybou. Tvoří až 45 procent všech prodejů.
METRO/MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.
Pro více informací kontaktujte:
Tereza Knířová
Inspiro Solutions
tel.: +420 724 352 211
e-mail:
tereza.knirova@inspiro-solutions.cz
Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace
MAKRO Cash & Carry ČR
tel: 220 389 521
e-mail:
romana.nydrle@makro.cz
www.makro.cz,
www.facebook.com/makro.cz