Vítězem makro HoReCa pětiboje 2015 se stal tým z Brna

20. listopadu 2015

makro otevřelo již 500. prodejnu v České republice zapojenou do aliance Můj obchod. Jde tak o nejrychleji rostoucí síť nezávislých maloobchodů v zemi. Drobní podnikatelé se samoobsluhami a večerkami těží z výhodných cenových nabídek i z odborného poradenství makro. Svým zákazníkům nabízejí kvalitní regionální produkty, příjemné provozovny a osobní přístup.

„V loňském roce jsme touto dobou měli 360 prodejen. Příští rok chceme otevřít dalších 150 obchodů,“ vysvětluje Petr Soukup, vedoucí projektu Můj obchod v makro. „Většina se nachází mimo Prahu. Podporovat obchod v regionech je pro nás klíčové, protože přispíváme k udržení infrastruktury v obcích.“

Jubilejní 500. samoobsluha Můj obchod se nachází ve Svádově, části Ústí nad Labem, a vlastní ji Vít Rýznar. Od roku 1997 se také věnuje výrobě pečiva, které dodává do 200 provozoven v regionu i do velkoobchodu makro v Ústí nad Labem. „Jedná se tak o propojení Mého obchodu a lokálního dodavatele, který s makro dlouhodobě spolupracuje. Zejména lokální produkty jsou hlavní výhodou prodejen Můj obchod,“ říká Soukup.

Díky regionálním potravinám a osobnímu přístupu k zákazníkům mohou malé prodejny Můj obchod konkurovat i větším supermarketům. „Zákazníci oceňují především to, že je obchod blízko a nabídka je přizpůsobena jejich očekávání,“ vysvětluje Soukup. Společnost makro obchodníkům nabízí zboží i další služby, které jim pomáhají v podnikání. „Naši maloobchodní specialisté poskytují řadu školení od legislativy po hygienická pravidla. Umí poradit i s vybavením prodejny a rozmístěním zboží,“ dodává Soukup.

Vstup do aliance má podle Soukupa pozitivní dopad na obrat majitelů obchodů: „Vliv na obrat má lokalita, konkurence a další parametry, ale v průměru se obrat obchodníka vstupem do aliance zvýší o 22 %.“ K opětovnému nákupu lákají zákazníky věrnostní programy, slevové nabídky či letákové akce, které připravuje společnost makro ve spolupráci s prodejnami Můj obchod. Podporu prodejcům zajišťují maloobchodní specialisté a obchodní zástupci, kteří jednotlivé prodejny pravidelně navštěvují.

Velký úspěch slaví tento projekt i v dalších zemích světa – například na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rusku, Číně či Pákistánu. V České republice navíc tvoří přibližně polovinu prodejen vietnamské večerky.

METRO / MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.

Pro více informací kontaktujte:

Tereza Pidrmanová
Inspiro Solutions
tel.: +420 734 354 063
e-mail: tereza.pidrmanova@inspiro-solutions.cz

Romana Nýdrle
ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry ČR
tel: +420 777 923 401
e-mail: romana.nydrle@makro.cz


www.makro.czwww.facebook.com/makro.czwww.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky