makro spouští digitální verzi časopisu Epikure

28. srpna 2015

Velkoobchod makro představil pilotní vydání časopisu Epikure v digitální podobě. Nejen kuchařští nadšenci v něm najdou inspiraci, recepty a praktické tipy. Nově si tak mohou prohlédnout titul na webu a prostřednictvím aplikace v mobilních zařízeních. Výhodou nejnovější verze je interaktivní obsah. Epikure je ke stažení na Google Play a App Store.

"Epikure je určen zejména pro hobby kuchaře, pro které je vaření koníčkem. Zajímají se o kvalitní suroviny a hledají nové recepty a inspiraci. Magazín je připraven tak, aby současně neurazil ani profesionály z gastronomického oboru," říká Matúš Uhliarik, který má v makro na starosti právě tento segment.

Digitální časopis Epikure jednoduchou a praktickou formou nabízí rozšířený a bohatší obsah. Přidanou hodnotou jsou exkluzivní videa, recepty, kulinářské tipy a rychlý výběr ingrediencí. „Touto verzí zkvalitňujeme naše služby a vycházíme vstříc zákazníkům, kteří čím dál častěji využívají mobilní zařízení i v kuchyni,“ dodává Uhliarik.

Do konce roku makro počítá ještě se dvěma digitálními čísly, v budoucnu bude časopis vycházet osmkrát ročně. Soustředí se vždy na sezónní suroviny a témata, a proto se pilotní číslo věnuje mimo jiné zavařování.

Na podporu novinky makro připravilo reklamní kampaň zejména s využitím vlastních médií. Počítá s prezentačními videi v in-store komunikaci, billboardy na parkovištích u prodejen, ale také s promováním na sociálních sítích a na internetu, včetně bannerové kampaně. Upoutávka na Epikure se objeví v letácích a ostatních časopisech pro zákazníky, jako je Váš obchod nebo Gastro.

Časopis připravuje pro makro agentura Salt&Pepper. Na digitální verzi se podílí také společnost Triobo Publishing, která vyvinula software pro publikování digitálního obsahu pro mobilní zařízení.

METRO/MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 26 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 117 000 lidí a za fiskální rok 2013/2014 dosáhla prodejů v celkové výši 31 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2013/2014 dosáhl její obrat 63 miliard EUR. Společnost působí v 31 zemích, má 250 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.

 

Pro více informací kontaktujte:

Tereza Knířová
Inspiro Solutions
tel.: +420 724 352 211
e-mail: tereza.knirova@inspiro-solutions.cz

Romana Nýdrle
ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry ČR
tel: +420 777 923 401
e-mail: romana.nydrle@makro.cz


www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky
App
Aplikace Moje makro

Stáhněte si aplikaci moje makro pro partnery

Zjistit více