makro startuje novou kampaň Vy&makro Společně 2015

7. září 2015

Velkoobchod makro od 9. září spouští novou podzimní kampaň Vy&makro Společně 2015. Na zákazníky čekají denní akční nabídky, kuchařské show v prodejnách, ale také kulinářské kurzy v makro Akademii a nové značení cen. Kampaň využije zejména širokou škálu in-store materiálů s podporou v rádiích, na webu a na sociálních sítích.

„Kampaň Vy&makro Společně 2015 je odpovědí na přání našich zákazníků. Ti od nás vedle kvalitního zboží za výhodné ceny očekávají hlavně inspiraci a pomoc v podnikání. V této kampani navazujeme na konceptu Vy&makro, který jsme poprvé představili vloni na jaře, kde stavíme zejména na vztazích s našimi zákazníky,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, Head of Branding v české pobočce makro.

VY& makro Společně 2015 pracuje se čtyřmi hlavními komunikačními linkami: Ochutnejte, poznejte, učte se a ušetřete.

Denní akce i věrnostní program

V rámci denních nabídek makro připravilo výrazné slevy na populární položky, které budou platné vždy v jeden konkrétní den. Tyto akce podpoří radiovými spoty. Denní nabídky odstartují 9. září a potrvají až do 20. října. Doplní je také slevové kupóny a věrnostní program. Aktuální přehled nabídek je k dispozici na www.makro.cz/spolecne

Nabídky budou podpořeny zejména v in-storu, speciálními vklady v letácích, na webu a na sociálních sítích, ale také mailingem a rádio spoty na stanicích Frekvence 1, Evropa 2 a v regionálních rádiích.

Zjednodušená cenová komunikace

S novou kampaní makro zjednodušuje i komunikaci cen v prodejnách. „Připravili jsme tři symboly, které zákazníkům usnadní orientaci. I v těch se zaměřujeme na vztah mezi námi a zákazníkem. Orientujeme se na podnikatele, pro něž úspora při nákupu znamená vyšší zisk. I proto pracujeme se sloganem Nízká cena, váš zisk,“ uvádí Marcela Syrovátková. „Zákazník tak jednoduše pozná artikly s dlouhodobě nízkou cenou, akční zboží nebo výrobky privátní značky ARO, které budou vždy nejlevnější položkou v dané kategorii,“ dodává.

Vzdělávací kurzy v makro Akademii

I pro zájemce, kteří nejsou registrovanými zákazníky makro, jsou od září připraveny kuchařské, barmanské a baristické kurzy v nově otevřené makro Akademii v Praze, kde budou své zkušenosti předávat ti nejlepší z jednotlivých oborů. Na ploše 1200 m2 se nacházejí špičkově vybavené profesionální kuchyně, školící prostory, zázemí pro barmany a baristy i konferenční místnosti až pro 100 lidí.

 makro Akademie je unikátní centrum pro vzdělávání v gastronomii. Máme připravených více než 30 různých kurzů pro profesionály i veřejnost. Zaměříme se na českou kuchyni, ale také na finger food nebo správné servírování,“ říká Petr Stádník, šéfkuchař makro. Přihlásit do kurzu se lze na webu www.makro.cz/makro-akademie. Pro zákazníky jsou také připraveny odborné diskuze na aktuální témata.

Podpora lokálních dodavatelů

makro klade důraz na kvalitu a čerstvost prodávaného zboží, a proto dlouhodobě spolupracuje s lokálními dodavateli v České republice. „V průzkumech jsme zjistili, že naši zákazníci o spolupráci s menšími dodavateli často nevědí, a proto jsme se rozhodli spustit komunikační podporu malých farmářů v našich obchodech. Sázet budeme zejména na jejich podnikatelské příběhy,“ komentuje Marcela Syrovátková. Lokální produkty budou v prodejnách makro jasně označeny novými grafickými prvky a farmáři budou mít speciální sekci také na webových stránkách. Pod heslem Náš dodavatel může být i váš soused se počítá i s jejich propagací v dalších komunikačních kanálech makro a na sociálních sítích.

2. ročník Dobrého podnikatele

Na začátku října makro představí vítěze soutěže Dobrý podnikatel 2015. Soutěž je zaměřena na podporu malých a středních podnikatelů, kteří dělají něco navíc pro své okolí. Celkového vítěze, který získá 100 000 Kč v hotovosti, vybere odborná porota v čele s Romanem Vaňkem. O vítězi Ceny veřejnosti se rozhodne během září na webu: www.dobrypodnikatel.cz.

Akce a ochutnávky v prodejnách

V rámci kampaně budou mít zákazníci možnost načerpat inspiraci od špičkových šéfkuchařů na roadshow v obchodech makro po celé České republice, připraveny jsou ochutnávky s dodavateli a již tradičně také filetování velkých ryb.

METRO/MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 26 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 117 000 lidí a za fiskální rok 2013/2014 dosáhla prodejů v celkové výši 31 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2013/2014 dosáhl její obrat 63 miliard EUR. Společnost působí v 31 zemích, má 250 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.

 

Pro více informací kontaktujte:

Tereza Knířová
Inspiro Solutions
tel.: +420 724 352 211
e-mail: tereza.knirova@inspiro-solutions.cz

Romana Nýdrle
ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry ČR
tel: +420 777 923 401
e-mail: romana.nydrle@makro.cz


www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení
Card
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
location
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky
App
Aplikace Moje makro

Stáhněte si aplikaci moje makro pro partnery

Zjistit více