7. září 2015 - Velkoobchod MAKRO od 9. září spouští novou podzimní kampaň Vy&MAKRO Společně 2015. Na zákazníky čekají denní akční nabídky, kuchařské show v prodejnách, ale také kulinářské kurzy v MAKRO Akademii a nové značení cen. Kampaň využije zejména širokou škálu in-store materiálů s podporou v rádiích, na webu a na sociálních sítích.
„Kampaň Vy&MAKRO Společně 2015 je odpovědí na přání našich zákazníků. Ti od nás vedle kvalitního zboží za výhodné ceny očekávají hlavně inspiraci a pomoc v podnikání. V této kampani navazujeme na konceptu Vy&MAKRO, který jsme poprvé představili vloni na jaře, kde stavíme zejména na vztazích s našimi zákazníky,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, Head of Branding v české pobočce MAKRO.
VY&MAKRO Společně 2015 pracuje se čtyřmi hlavními komunikačními linkami:
Ochutnejte, poznejte, učte se a ušetřete.
Denní akce i věrnostní program
V rámci
denních nabídek MAKRO připravilo výrazné slevy na populární položky, které budou platné vždy v jeden konkrétní den. Tyto akce podpoří radiovými spoty. Denní nabídky odstartují 9. září a potrvají až do 20. října. Doplní je také
slevové kupóny a věrnostní program. Aktuální přehled nabídek je k dispozici na
www.makro.cz/spolecne
Nabídky budou podpořeny zejména v in-storu, speciálními vklady v letácích, na webu a na sociálních sítích, ale také mailingem a rádio spoty na stanicích Frekvence 1, Evropa 2 a v regionálních rádiích.
Zjednodušená cenová komunikace
S novou kampaní MAKRO zjednodušuje i
komunikaci cen v prodejnách.
„Připravili jsme tři symboly, které zákazníkům usnadní orientaci. I v těch se zaměřujeme na vztah mezi námi a zákazníkem. Orientujeme se na podnikatele, pro něž úspora při nákupu znamená vyšší zisk. I proto pracujeme se sloganem Nízká cena, váš zisk,“ uvádí Marcela Syrovátková.
„Zákazník tak jednoduše pozná artikly s dlouhodobě nízkou cenou, akční zboží nebo výrobky privátní značky ARO, které budou vždy nejlevnější položkou v dané kategorii,“ dodává.
Vzdělávací kurzy v MAKRO Akademii
I pro zájemce, kteří nejsou registrovanými zákazníky MAKRO, jsou od září připraveny
kuchařské, barmanské a baristické kurzy v nově otevřené
MAKRO Akademii v Praze, kde budou své zkušenosti předávat ti nejlepší z jednotlivých oborů. Na ploše 1200 m
2 se nacházejí špičkově vybavené profesionální kuchyně, školící prostory, zázemí pro barmany a baristy i konferenční místnosti až pro 100 lidí.
„MAKRO Akademie je unikátní centrum pro vzdělávání v gastronomii. Máme připravených více než 30 různých kurzů pro profesionály i veřejnost. Zaměříme se na českou kuchyni, ale také na finger food nebo správné servírování,“ říká Petr Stádník, šéfkuchař MAKRO. Přihlásit do kurzu se lze na webu
www.makro.cz/makro-akademie. Pro zákazníky jsou také připraveny odborné diskuze na aktuální témata.
Podpora lokálních dodavatelů
MAKRO klade důraz na kvalitu a čerstvost prodávaného zboží, a proto dlouhodobě
spolupracuje s lokálními dodavateli v České republice.
„V průzkumech jsme zjistili, že naši zákazníci o spolupráci s menšími dodavateli často nevědí, a proto jsme se rozhodli spustit komunikační podporu malých farmářů v našich obchodech. Sázet budeme zejména na jejich podnikatelské příběhy,“ komentuje Marcela Syrovátková. Lokální produkty budou v prodejnách MAKRO jasně označeny novými grafickými prvky a farmáři budou mít speciální sekci také na webových stránkách. Pod heslem
Náš dodavatel může být i váš soused se počítá i s jejich propagací v dalších komunikačních kanálech MAKRO a na sociálních sítích.
2. ročník Dobrého podnikatele
Na začátku října MAKRO představí vítěze soutěže
Dobrý podnikatel 2015. Soutěž je zaměřena na podporu malých a středních podnikatelů, kteří dělají něco navíc pro své okolí. Celkového vítěze, který získá 100 000 Kč v hotovosti, vybere odborná porota v čele s Romanem Vaňkem. O vítězi Ceny veřejnosti se rozhodne během září na webu:
www.dobrypodnikatel.cz.
Akce a ochutnávky v prodejnách
V rámci kampaně budou mít zákazníci možnost načerpat inspiraci od špičkových šéfkuchařů na roadshow v obchodech MAKRO po celé České republice, připraveny jsou ochutnávky s dodavateli a již tradičně také filetování velkých ryb.
METRO/MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 26 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 117 000 lidí a za fiskální rok 2013/2014 dosáhla prodejů v celkové výši 31 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2013/2014 dosáhl její obrat 63 miliard EUR. Společnost působí v 31 zemích, má 250 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.
Pro více informací kontaktujte:
Tereza Knířová
Inspiro Solutions
tel.: +420 724 352 211
e-mail:
tereza.knirova@inspiro-solutions.cz
Romana Nýdrle, ředitelka korporátní komunikace
MAKRO Cash & Carry ČR
tel.: +420 220 389 521
e-mail:
romana.nydrle@makro.cz
www.makro.cz,
www.facebook.com/makro.cz,
www.twitter.com/makrocr