Sommelier Select – nová značka moravských vín

22. dubna 2015

Síť velkoobchodů makro uvádí na trh novou značku Sommelier Select, ve které najdete nejlepší vína z moravských vinic a vinařství. Vynikající vína pečlivě vybrali zkušení sommelieři Richard Süss, Pavol Velič a Miroslav Majer, kteří dohlíží na jejich výrobu od výběru hroznů až po plnění do lahví.


„S novou kolekcí budete mít jistotu, že při výběru nesáhnete vedle, protože tato vína patří k tomu nejlepšímu, co jednotlivá vinařství nabízejí,“ uvádí Pavol Velič, sommelier makro. „Při jejím sestavování jsme se drželi hesla, že víno je kvalitní pouze tehdy, pokud se spojí znalosti, trpělivost a snaha neustále se zlepšovat. Výsledkem je řada vín, u nichž kvalita převyšuje nákupní cenu. Všechna jsou typicky odrůdová a vjemově snadno uchopitelná.“

Značka Sommelier Select nabízí 7 druhů jakostních a 7 druhů přívlastkových vín. Už krátce po svém uvedení vína v kolekci získala 8 medailí a ocenění u nás i v zahraničí. Značka se zaměřuje na vína z Moravy.

„I když se Morava neřadí svou rozlohou k největším vinařským regionům, vyznačuje se několika klimaty a půdními podložími, na kterých se daří různým odrůdám. Pod značkou Sommelier Select představujeme typické odrůdy z velkopavlovické, mikulovské a znojemské moravské podoblasti,“ vysvětluje Richard Süss, hlavní sommelier makro.

Hrozny pro výrobu vín Sommelier Select jsou pečlivě vybírány ještě před sklizní, kdy se určuje dozrávání a cukernatost hroznů. Po vinobraní a vylisování je víno uloženo v samostatných tancích. Celý proces výroby probíhá v úzké spolupráci s hlavním technologem daného vinařství, který má zkušenosti s hrozny ze svých viničních tratí. Během výroby až po finalizaci jsou vína pravidelně ochutnávána a každý technologický krok je konzultován se sommeliery makro.

Oceněná vína Sommelier Select:

Pálava 2013, pozdní sběr
Titul Prague Premium Gold, zlatá medaile v soutěži Chisinau Wines & Spirits Contest 2015
Podoblast: Mikulovská
Obec, viniční trať: Popice, Panenský kopec
Toto víno se vyznačuje podmanivou vůní exotického žlutého ovoce, hřebíčku a rozkvetlé čajové růže. V medové chuti vás překvapí tóny přezrálé hrušky a medových pláství. V úžasně dlouhé dochuti se skrývá skořice s liči.

Ryzlink vlašský 2013, pozdní sběr

Titul Prague Premium Gold, vítězství v soutěži OIV Vinaria Bulgaria, Víno měsíce WINE & Degustation
Podoblast: Mikulovská
Obec, viniční trať: Březí, Ořechová Hora
Křišťálově čisté víno s citrusovo-květinovým aroma připomíná letní rozkvetlou louku. Komplexní a harmonická chuť červeného grepu a zeleného čaje jen podtrhuje výjimečnost tohoto vína. V dochuti je znát originální mineralita, typická pro Pálavské vrchy.

Ryzlink rýnský 2013, pozdní sběr
Stříbrná medaile v soutěži Finger Lakes International Wine Competition (USA)
Podoblast: Mikulovská
Obec, viniční trať: Dobré Pole, Staré
Víno má expresivní květinové aroma s odrůdovým nádechem lipového květu a čerstvě posečené louky. V chuti stopa zralých meruněk a limetky, v závěru vás příjemně překvapí harmonické kyseliny.

Veltlínské zelené 2013, pozdní sběr

Titul Prague Regional Champion, Nejlepší nákup WINE & Degustation
Podoblast: Mikulovská
Obec, viniční trať: Dobré Pole, Daniel
Suché víno vyniká výraznou vůní vyzrálého sadového ovoce a červeného pepře s výraznější kořenitostí. Chuť je jemně pikantní s typicky odrůdovou mandlovou stopou a má dlouhotrvající harmonický závěr s prvky bílých třešní.


METRO / MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 28 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2012/2013 dosáhla prodejů v celkové výši 32 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2012/2013 dosáhl její obrat 66 miliard EUR. Společnost působí v 32 zemích, má 265 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.

Pro více informací kontaktujte:

Tereza Knířová
Inspiro Solutions
tel.: +420 724 352 211
e-mail: tereza.knirova@inspiro-solutions.cz

Ivan Tučník
manažer komunikace MAKRO Cash & Carry ČR
tel: +420 777 923 401
e-mail: ivan.tucnik@makro.cz
www.makro.czwww.facebook.com/makro.czwww.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení
Card
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
location
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky
App
Aplikace Moje makro

Stáhněte si aplikaci moje makro pro partnery

Zjistit více