makro si vybralo agenturu Kaspen/Jung von Matt

19. ledna 2015

Kreativu a strategické plánování komunikace společnosti MAKRO Cash & Carry ČR od ledna zajistí reklamní agentura Kaspen/Jung von Matt. Agentura zvítězila v tříkolovém tendru, který probíhal od podzimu loňského roku.

„Agentura Kaspen nejlépe pochopila naše potřeby. Zaujal nás zejména způsob, jakým strategie vyřešila požadavek na další posílení vztahů s našimi zákazníky, což je v segmentu B2B klíčové. Značku makro s ní budeme i nadále profilovat jako partnera pro nezávislé podnikání,“ vysvětluje Marcela Syrovátková, Head of Branding společnosti makro.

Tříkolové výběrové řízení na strategickou a kreativní agenturu probíhalo od srpna do prosince 2014. Agentura Kaspen bude mít od ledna 2015 za úkol pokračovat v kreativním konceptu, který navazuje na značku VY& makro. Ten makro představilo na jaře loňského roku. Vystihuje větší důraz na individuální přístup k zákazníkům a podporu podnikatelů nejen v místě prodeje.

Další výzvou pro novou agenturu bude prezentace posunu od tradičního byznys modelu typu cash and carry směrem k novým formám přímé distribuce a e-commerce nebo komunikace nového vzdělávacího centra, které makro v březnu otevře v pražských Stodůlkách.

METRO/MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 27 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 117 000 lidí a za fiskální rok 2013/2014 dosáhla prodejů v celkové výši 31 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2013/2014 dosáhl její obrat 63 miliard EUR. Společnost působí v 31 zemích, má 250 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 200 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Real mezi hypermarkety, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky, a Galeria Kaufhof v segmentu obchodních domů.

Kaspen/Jung von Matt vznikla v roce 2002 a patří mezi nejkreativnější komunikační agentury na českém trhu. Vyvíjí strategie a komunikační řešení pro ikonické české i mezinárodní značky. V roce 2009 se agentura spojila s mezinárodní rodinou agentur Jung von Matt.

Pro více informací kontaktujte:

Tereza Knířová
Inspiro Solutions
tel.: +420 724 352 211
e-mail: tereza.knirova@inspiro-solutions.cz

Ivan Tučník
manažer komunikace makro ČR
tel: +420 777 923 401
e-mail: ivan.tucnik@makro.cz
www.makro.czwww.facebook.com/makro.czwww.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky