Hledáte něco exkluzivního? V makro Stodůlky nově najdete na dvě stě druhů prémiového alkoholu

28. července 2016

Od července má oddělení s alkoholem ve velkoobchodu makro v pražských Stodůlkách nový design. Na zákazníky čeká více prostoru, lepší přehlednost, nový dekorační koncept i významně širší nabídka především exkluzívního sortimentu. Při příležitosti slavnostního otevření 27. července je k zakoupení i láhev koňaku Martell Premier z limitované edice Voyage za 275 000 korun.


makro se stále více zaměřuje nejen na profesionální kuchaře, ale i gurmety, pro které je dobré jídlo a pití koníčkem. Sortiment prvotřídních potravin a nápojů proto postupně doplní i příjemné osobnější prostředí. „S podobnou rekonstrukcí se zákazníci setkali již v minulých letech u oddělení s víny, kde dnes nabízíme kromě mnoha českých a zahraničních vín i služby sommeliera. Odborné poradenství přímo na místě, které se u zákazníků těší velké oblibě, plánujeme do budoucna i do oddělení s alkoholem,“ vysvětluje Tomáš Tršo, regionální ředitel MAKRO Cash & Carry ČR.

Ve spolupráci s předními českými barmany makro vybralo 118 prémiových produktů, kterými rozšíří současnou nabídku všech svých obchodů po celé České republice. V prodejně v pražských Stodůlkách byla dále nabídka rozšířena o dalších osm desítek produktů, mezi nimiž nechybí prémiové giny, whisky, rumy či koňaky. Aktuálně v pražských Stodůlkách mohou zákazníci vybírat z více než 1 000 druhů alkoholu.

„Letos jsme začínali se 814 druhy alkoholu, nyní máme přesně 1012 produktů,“ vypočítává Jan Jindra, nákupčí alkoholu pro MAKRO Cash & Carry ČR.

V dalších letech se komfortnější podoby oddělení dočkají všechny prodejny velkoobchodu makro po celé České republice. „Podoba rekonstrukce není konečná. Zajímají nás reakce zákazníků, kterým chceme dopřát příjemný pocit z nákupu. Postupné koncepční změny využijeme i při úpravě oddělení v dalších prodejnách,“ dodává Tomáš Tršo.

Slavnostní otevření nového oddělení s alkoholem ve velkoobchodu makro v pražských Stodůlkách proběhne 27. července a k zakoupení bude i jedna z pouhých tří set lahví koňaku Martell Premier v limitované edici Voyage. Cena tohoto exkluzivního nápoje v křišťálové karafě obklopené ocelovou skulpturou je 275 000 korun.

METRO/MAKRO Cash & Carry provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů ve 25 zemích. Společnost celosvětově zaměstnává přibližně 110 000 lidí a za fiskální rok 2014/2015 dosáhla prodejů v celkové výši 30 miliard EUR. METRO Cash & Carry tvoří prodejní divizi skupiny METRO GROUP, která je jednou z největších mezinárodních retailových společností. Za fiskální rok 2014/2015 dosáhl její obrat 59 miliard EUR. Společnost působí ve 29 zemích, má 220 000 zaměstnanců a provozuje zhruba 2 000 obchodů. Výkon skupiny METRO GROUP je založen na síle obchodních značek, které působí nezávisle ve vlastních tržních segmentech: METRO/MAKRO Cash & Carry jako světový lídr v oblasti samoobslužných velkoobchodů, Media Markt a Saturn jako evropský lídr v oblasti prodeje spotřební elektroniky a Real hypermarkety.

Pro více informací kontaktujte:

Tereza Pidrmanová
Inspiro Solutions
tel.: +420 734 354 063
e-mail: tereza.pidrmanova@inspiro-solutions.cz

Romana Nýdrle
Ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz


www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky