Tradice oslav Dne soukromého podnikání pokračuje. I letos makro podpoří malé podnikatele
Společnost MAKRO Cash & Carry ČR pořádá již druhý ročník Dne soukromého podnikání. Svátek věnovaný všem podnikatelům a živnostníkům jako poděkování za jejich tvrdou práci letos připadá na 10. října. makro pro své zákazníky připraví řadu dárků ve formě speciálních nabídek, slevového programu i mediální a marketingové kampaně. Partnerem projektu je Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.
První ročník Dne soukromého podnikání slavil úspěchy. V České republice se do něj se svými nabídkami zapojilo více než 1 200 podnikatelů. V mezinárodním měřítku se počet zúčastněných vyšplhal na 19 600. Ve druhém ročníku chce makro navázat na loňské úspěchy a posunout spolupráci s podnikateli dál. Cílem projektu je připomenout důležitost drobných podnikatelů nejen pro domácí ekonomiku, ale také pro společnost či region. Současně je záměrem podpořit rozvoj místních komunit, se kterými jsou drobní podnikatelé spjatí.
„ makro dlouhodobě pracuje na tom, aby bylo skutečným partnerem podnikatelů. Ptáme se našich zákazníků i dodavatelů na jejich názory, respektujeme jejich potřeby a snažíme se na ně reagovat. Partnerství, které budujeme, je naplněním naší strategie „Pomáháme podnikatelům růst“ i současného přerodu společnosti a orientace na poskytování služeb spojených s prodejem potravin. Oslavami Dne soukromého podnikání chceme navázat na loňský rok a opět ocenit drobné podnikatele za jejich tvrdou každodenní práci,“ vysvětluje Guillaume Chêne, výkonný ředitel makro ČR a METRO SR.
Partnerem Dne soukromého podnikání je Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR. Její předseda Karel Havlíček účast komentuje: „Naše asociace letos vyhlásila Rok venkova, v rámci kterého zviditelňujeme a podporujeme koloniály, restaurace nebo třeba penziony v menších obcích. Do hry jsme zapojili tisíce podnikatelů, média, resorty, neziskovky i komerční partnery. makro je pro nás dlouhodobě přirozeným partnerem, protože dnes obsluhuje nejširší skupinu maloobchodních a stravovacích provozoven spadajících do segmentu malých a středních firem. Dlouhodobě tak vytváříme pro drobné podnikatele servis založený jak na obchodní, tak na edukační bázi. Naším společným cílem je udržet nezávislé malé provozovny a pomoci jim s rozvojem. Den soukromého podnikání zapadá do celého konceptu a chceme z něj vytvořit tradici.“
Přípravy na Den soukromého podnikání nabírají na obrátkách. Marketingová kampaň byla spuštěna na začátku července, a podnikatelé se tak již mohou přihlašovat se svými nabídkami. Registrace probíhají přímo v prodejnách sítě makro a na webové platformě na adrese www.denpodnikani.cz, kde se nabídka zobrazí na interaktivní mapě. V té mohou zákazníci vyhledávat zajímavé akce ze svého okolí a inspirovat se k návštěvě. Pro nabídku přitom neplatí žádná omezení. Může se jednat o malý dárek zdarma, slevu na nákup či speciální zážitek připravený pro zákazníky v provozovně.
Podnikatelé, kteří se zapojí se svou nabídkou, získají od společnosti makro promo materiály pro svou provozovnu. Navíc všichni, kteří se přihlásí do konce sprna, budou soutěžit o mediální prostor v regionálních denících. V průběhu září a října je pak pro zákazníky připravena řada cenově výhodných nabídek a promočních akcí přímo v prodejnách makro.
METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company (W&FS Co.) patří mezi přední hráče v segmentu velkoobchodu a distribuce potravin. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real a dalších společností je METRO GROUP W&FS Co. zastoupena ve 35 zemích a zaměstnává celosvětově více než 150 000 lidí. V roce 2015/16 METRO GROUP W&FS Co. dosáhla obratu €37 miliard EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni.
METRO/MAKRO Cash & Carry je součástí skupiny METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company. METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů.