Den norské kuchyně ve školní jídelně

Tisková zpráva, 22. 11. 2017

Nový prodejní koncept MAKRO Inspirace, úspěšně odzkoušený na pražských Stodůlkách, se rozšiřuje na ostatní prodejny. Součástí je i obohacení sortimentu všech prodejen o 500 nejžádanějších položek, které oživí vánoční nabídku.

Atraktivní nabídka stavící na gastronomických specialitách a lokálních produktech. To je hlavní lákadlo, které se MAKRO po úspěšném testování v Praze na Stodůlkách, rozhodlo rozšířit i na další pobočky.

Projekt odstartoval letos v září v pražských Stodůlkách, kde vybudovali novou pekárnu, rozšířili oddělení ovoce a zeleniny a postavili otevřenou kuchyni pro inspirační workshopy se zákazníky přímo v prodejně. Změnil se kompletně i vnitřní vzhled obchodu, prostorové uspořádání jednotlivých oddělení a vzniklo místo pro neformální setkávání zákazníků. Zásadní změnou pak bylo zalistování 3 500 nových produktů, které odpovídají současným trendům v gastronomii a zdravé výživě. Po úspěšném startu se MAKRO rozhodlo okamžitě zařadit do prodeje na všech prodejnách 500 položek, které se nejvíce osvědčily. Cílem je dopřát všem zákazníkům před letošními Vánoci vysoce žádaný a trendový sortiment. 

Od listopadu 2017 se do stálého sortimentu všech českých prodejen zařazuje na 500 produktů, které při testování na Stodůlkách sklidily nejpozitivnější ohlasy ze strany zákazníků a zároveň je možné jejich dodávkami pokrýt poptávku celé sítě MAKRO ČR. „Vedle rozšíření nabídky delikates, jsme se zaměřili na oblast zdravého stravování a organických potravin včetně tzv. superpotravin. Nově tak v každé prodejně MAKRO zákazníci pořídí například produkty County Life, Nutrifree, Nutrisi, ale i zeleninové chipsy Tretter´s, limonády Jarritos či Fentimans,“ vypočítává nové produkty Romana Nýdrle, manažerka komunikace MAKRO.

Dalším bodem konceptu je úzká spolupráce s lokálními dodavateli a producenty, na niž se aktuálně v MAKRO zaměřují. Každá  prodejna průběžně zařazuje do prodeje výrobky dodavatelů z regionu. Jde především o farmáře, pekaře, cukráře či výrobce regionálních specialit. „Spolupráce s farmáři a místními dodavateli z regionu naplňuje naše poslání pomáhat podnikatelům růst. Navíc tím reagujeme na rostoucí poptávku po autentických produktech vysoké kvality. Další výhodou je udržitelnost – dává smysl preferovat farmáře z regionu a šetřit životní prostředí. Skvělým příkladem je spolupráce s brněnskou farmou Ráječek. Začínali s námi jako lokální dodavatel brněnské pobočky a dnes dodávají do celé prodejní sítě. Vedle tradičních salátů pro nás začali letos pěstovat i rajčata,“ vysvětluje Romana Nýdrle.  

Při dalších úpravách prodejen bude MAKRO vždy přihlížet ke specifickým potřebám regionu. Změnám předchází detailní průzkum zákaznických potřeb. Jedno však mají koncepty pro všechny prodejny společné, a to posloužit jako místo, kde se zákazníci mohou setkávat, sdílet své zážitky, nechat se inspirovat a naučit se něco nového.


 

***

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

 

Pro více informací kontaktujte:

 

Petra Holá

Inspiro Solutions
tel.:      +420 736 219 535

e-mail: petra.hola@inspiro-solutions.cz

 

Romana Nýdrle

Ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.:      +420 251 111 112

e-mail: romana.nydrle@makro.cz

 

 

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.twitter.com/makrocr


Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tisková zpráva ke stažení