makro Inspirace Stodůlky

6. září 2017

Prodejna makro Stodůlky představuje nový koncept velkoobchodního prodeje. Přináší inspiraci i speciální služby na míru

Moderní design prodejny, inspirativní kuchyně přímo na prodejní ploše i více než 3 500 nových položek v nabídce. To jsou lákadla, kterými se může pochlubit pražská prodejna makro Stodůlky, která prošla přestavbou v rámci změny firemní strategie od prodeje ke službám.

Společnost makro ČR prochází obdobím zásadního vývoje v obchodní strategii. S výstavbou distribučního centra posiluje kapacity pro přímou distribuci, a otevírá si tak možnosti pro výraznější specializaci a nabídku personalizovaných služeb na míru jednotlivým zákazníkům. V rámci této cesty přistoupilo makro i k modernizaci prodejen a jejich přeměně v centra služeb a inspirace.

Prodejna na pražských Stodůlkách prošla v posledních 8 měsících postupně a za plného provozu přestavbou, jejíž náklady dosahují 34 milionů korun. Během této doby ve Stodůlkách vybudovali nové oddělení pekárny i zákaznické toalety, rozšířili oddělení ovoce a zeleniny a postavili otevřenou kuchyň pro inspirační workshopy se zákazníky přímo v prodejně. Výraznou změnou prošel vstup pro tzv. zlaté zákazníky, kde se rozšířil prostor pro setkávání. Změnil se také vnitřní vzhled obchodu, který akcentuje nové trendy, teplé barvy a přírodní materiály. Řešení prodejny navrhl interní tým makro ve spolupráci s italskou společností Costa, českou firmou Refuel a architektem Janem Skoupým.

Ještě zásadnější změny pak proběhly v sortimentu této pobočky. makro nově zalistovalo do nabídky na 3 500 položek. Reaguje tak na tržní trendy a poptávku ze strany zákazníků. „Zaměřili jsme se na oblast zdravého stravování a organických potravin včetně tzv. superpotravin. Výrazně jsme rozšířili etnickou kuchyni včetně asijské, balkánské nebo mexické. Z nepotravinářského zboží u nás nyní najdete ekologické čističe, široký sortiment jednorázového nádobí a doplňky pro stolování,“ vyjmenovává Rober Brejc, manažer prodejny makro Stodůlky. Další změnou je mnohem silnější spolupráce s lokálními dodavateli a producenty. „Z nových značek bych namátkou zmínil Pekařství Štastná Koza z Berouna, Marmelády Šafránka nebo třeba 14 lokálních řemeslných pivovarů včetně Pivovaru Matuška, Tátův Sad a Prague Cider,“ dodává Brejc.

Nový koncept prodejen má za cíl přinášet zákazníkům informace, novinky a inspiraci z oblasti gastronomie. Zároveň poslouží jako místo, kde se mohou setkávat a sdílet své zážitky nebo se naučit něco nového při workshopech a řízených ochutnávkách. V návaznosti na výsledky z pilotní prodejny makro plánuje rozšíření konceptu na další vybrané prodejny. „Projekt přestavby prodejen do konceptu makro Inspirace zcela odpovídá potřebám našich zákazníků. Spolu s novým distribučním centrem chceme nabídnout podnikatelům nejlepší služby na trhu a podpořit jejich růst,“ komentuje vývoj v rámci nové strategie Guillaume Chêne, výkonný ředitel makro ČR a METRO SR.

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.


Pro více informací kontaktujte:

Tereza Knířová
Inspiro Solutions
tel.: +420 724 352 211
e-mail: tereza.knirova@inspiro-solutions.cz

Romana Nýdrle
Ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz


www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky
App
Aplikace Moje makro

Stáhněte si aplikaci moje makro pro partnery

Zjistit více