MAKRO Inspirace Stodůlky

Tisková zpráva, 6. 9. 2017

Prodejna MAKRO Stodůlky představuje nový koncept velkoobchodního prodeje. Přináší inspiraci i speciální služby na míru

Moderní design prodejny, inspirativní kuchyně přímo na prodejní ploše i více než 3 500 nových položek v nabídce. To jsou lákadla, kterými se může pochlubit pražská prodejna MAKRO Stodůlky, která prošla přestavbou v rámci změny firemní strategie od prodeje ke službám.

Společnost MAKRO ČR prochází obdobím zásadního vývoje v obchodní strategii. S výstavbou distribučního centra posiluje kapacity pro přímou distribuci, a otevírá si tak možnosti pro výraznější specializaci a nabídku personalizovaných služeb na míru jednotlivým zákazníkům. V rámci této cesty přistoupilo MAKRO i k modernizaci prodejen a jejich přeměně v centra služeb a inspirace.

Prodejna na pražských Stodůlkách prošla v posledních 8 měsících postupně a za plného provozu přestavbou, jejíž náklady dosahují 34 milionů korun. Během této doby ve Stodůlkách vybudovali nové oddělení pekárny i zákaznické toalety, rozšířili oddělení ovoce a zeleniny a postavili otevřenou kuchyň pro inspirační workshopy se zákazníky přímo v prodejně. Výraznou změnou prošel vstup pro tzv. zlaté zákazníky, kde se rozšířil prostor pro setkávání. Změnil se také vnitřní vzhled obchodu, který akcentuje nové trendy, teplé barvy a přírodní materiály. Řešení prodejny navrhl interní tým MAKRO ve spolupráci s italskou společností Costa, českou firmou Refuel a architektem Janem Skoupým.

Ještě zásadnější změny pak proběhly v sortimentu této pobočky. MAKRO nově zalistovalo do nabídky na 3 500 položek. Reaguje tak na tržní trendy a poptávku ze strany zákazníků. „Zaměřili jsme se na oblast zdravého stravování a organických potravin včetně tzv. superpotravin. Výrazně jsme rozšířili etnickou kuchyni včetně asijské, balkánské nebo mexické. Z nepotravinářského zboží u nás nyní najdete ekologické čističe, široký sortiment jednorázového nádobí a doplňky pro stolování,“ vyjmenovává Rober Brejc, manažer prodejny MAKRO Stodůlky. Další změnou je mnohem silnější spolupráce s lokálními dodavateli a producenty. „Z nových značek bych namátkou zmínil Pekařství Štastná Koza z Berouna, Marmelády Šafránka nebo třeba 14 lokálních řemeslných pivovarů včetně Pivovaru Matuška, Tátův Sad a Prague Cider,“ dodává Brejc.

Nový koncept prodejen má za cíl přinášet zákazníkům informace, novinky a inspiraci z oblasti gastronomie. Zároveň poslouží jako místo, kde se mohou setkávat a sdílet své zážitky nebo se naučit něco nového při workshopech a řízených ochutnávkách. V návaznosti na výsledky z pilotní prodejny MAKRO plánuje rozšíření konceptu na další vybrané prodejny. „Projekt přestavby prodejen do konceptu MAKRO Inspirace zcela odpovídá potřebám našich zákazníků. Spolu s novým distribučním centrem chceme nabídnout podnikatelům nejlepší služby na trhu a podpořit jejich růst,komentuje vývoj v rámci nové strategie Guillaume Chêne, výkonný ředitel MAKRO ČR a METRO SR.

***

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

 

Pro více informací kontaktujte:

 

Tereza Knířová

Inspiro Solutions
tel.:      +420 724 352 211

e-mail: tereza.knirova@inspiro-solutions.cz

 

Romana Nýdrle

Ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.:      +420 251 111 112

e-mail: romana.nydrle@makro.cz

 

 

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.twitter.com/makrocr


Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tisková zpráva ke stažení