Zmrzlinová sezóna je tu! makro pokračuje v úspěšném programu Moje zmrzlina
Velkoobchod makro ČR podporuje zákazníky z řad maloobchodníků a stánkařů, kteří nabízejí v letní sezóně zmrzlinové osvěžení. V programu Moje zmrzlina mohou i letos vybírat ze širokého sortimentu bez závazků vůči dodavatelům, z oblíbených zmrzlin makro vlastních značek a z několika typů mrazicích boxů s možností výhodného financování. Zároveň pro ně makro připravilo i jednotné materiály pro marketingovou komunikaci a propagaci.
makro nabízí jednoduché a efektivní řešení pro prodej zmrzlin pro obchodníky a provozovatele občerstvení, které jim pomůže odlišit se od konkurence a současně zvýšit zisky. „Široká nabídka značek Prima, Algida a Euroice bez smluvního závazku, za perfektní ceny a s možností měnit složení sortimentu v průběhu sezóny představuje značnou výhodu pro drobné podnikatele. Mohou snadno měnit nabídku podle zájmu zákazníků a nejsou limitovaní množstevními kvótami,“ upozorňuje na výhody programu Moje zmrzlina Dana Polakovičová, produktová manažerka společnosti makro a dodává: „Mezi hodně oblíbené produkty patří i zmrzliny, kornouty a polárkové dorty naší vlastní značky ARO.“
Kromě výhodných nabídek a slevových akcí získají zákazníci, kteří se do programu zaregistrují, i bezplatné řešení marketingové komunikace v místě prodeje: ceník s vyměnitelnými kartami s různými druhy zmrzlin nebo brandové polepy mrazicích boxů. V průběhu sezóny mohou navíc využít odborné poradenství týkající se sortimentu a produktových specifik prodeje zmrzlin.
Účast v programu Moje zmrzlina není omezena. Zájemcům z řad podnikatelů stačí zaregistrovat se u Pultu služeb partnerů ve velkoobchodních střediscích makro.
METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company (W&FS Co.) patří mezi přední hráče v segmentu velkoobchodu a distribuce potravin. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real a dalších společností je METRO GROUP W&FS Co. zastoupena ve 35 zemích a zaměstnává celosvětově více než 150 000 lidí. V roce 2015/16 METRO GROUP W&FS Co. dosáhla obratu €37 miliard EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků a to na regionální i mezinárodní úrovni.
METRO/MAKRO Cash & Carry je součástí skupiny METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company. METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů.