Společnost MAKRO Cash & Carry ČR vypisuje tendr na kreativní agenturu. Přihlásit se mohou agentury působící minimálně tři roky v České republice a na Slovensku.
Novou kreativní agenturu hledá velkoobchodní řetězec MAKRO Cash & Carry ČR. Přihlásit se mohou agentury, které jsou na trhu minimálně tři roky a působí jak na českém, tak i slovenském trhu. Podmínkou je také kompletní in-house tým a zkušenosti s kreativní prací jak v B2B, tak v B2C segmentu, ideálně v FMCG a retailu.
Agentura by měla mít zkušenosti s rozvojem strategického i employee brandingu. „Hledáme agenturu zkušenou v oblasti akvizičních i věrnostních spotřebitelských aktivit a trade marketingu. V neposlední řadě by se měla umět pohybovat v digitálním marketingu, především na sociálních sítích a v mediálním plánování,“ dodává Martin Marek, Head of Branding makro.
Agentury se mohou hlásit do konce srpna 2017 na adresu info@makro.cz s předmětem Tendr kreativní agentura. Stačí zaslat reference agentury (max. velikost přílohy 5 MB) a kontakt.
METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company (W&FS Co.) patří mezi přední hráče v segmentu velkoobchodu a distribuce potravin. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real a dalších společností je METRO GROUP W&FS Co. zastoupena ve 35 zemích a zaměstnává celosvětově více než 150 000 lidí. V roce 2015/16 METRO GROUP W&FS Co. dosáhla obratu €37 miliard EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků a to na regionální i mezinárodní úrovni.
METRO/MAKRO Cash & Carry je součástí skupiny METRO GROUP Wholesale & Food Specialist Company. METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů.