Digital získává český start-up

HOSPITALITY.digital získává český start-up Restu, úspěšného poskytovatele
rezervačního systému

 

Düsseldorf, Praha, 9. října 2018 – Digitální divize společnosti METRO, HOSPITALITY.digital, podepsala smlouvu o akvizici rychle rostoucího start-upu Restu, s působností v České republice, jehož zakladatelem je internetová společnost MITON. Restu je přední poskytovatel rezervačních služeb pro restaurace a provozovatelem největšího průvodce restauracemi v České republice. Spolupracujícím restauracím Restu nabízí možnost správy rezervací pomocí své platformy, jež každoročně zpracuje více než 500 000 rezervací.

Touto akvizicí pokračuje HOSPITALITY.digital v realizaci své strategie podpory digitálních obchodních modelů, jež nezávislým restauracím umožňují navyšovat příjmy prostřednictvím moderních digitálních řešení.

 

„Naše klienty z řad majitelů a provozovatelů nezávislých restaurací podporujeme nabídkou digitálních řešení, jako je Restu, a umožňujeme jim tak další rozvoj,“ uvedl generální ředitel společnosti METRO AG Olaf Koch. „Mnoho restauratérů rezervační systémy nepoužívá, neboť to s sebou nese značné náklady. Na druhou stranu jsou však dnes mnozí hosté zvyklí vyhledávat si restaurace přes internet a očekávají, že si restauraci online nejen vyberou, ale že si také budou moci rovnou zarezervovat místa. České Restu je v obou těchto ohledech na špici. Pro hosty je stejně jednoduché si na této platformě zarezervovat stůl v restauraci, jako je pro majitele restaurací takové rezervace spravovat, tudíž dokážeme svým zákazníkům nabízet zcela jasnou přidanou hodnotu.“

Použití rezervačního řešení společnosti Restu je velmi jednoduché. Restu zároveň na jednom místě nabízí přehled restaurací, což pro jejich majitele a provozovatele znamená, že je potenciální hosté mohou snadněji nalézt. Restauratéři tak těží z širšího dosahu i zvýšené viditelnosti. Platforma Restu již v České republice postihuje velmi širokou cílovou skupinu.

„Vývojem námi vytvořené platformy Restu jsme nadšeni a nepochybujeme, že budeme svědky dalšího úspěšného rozvoje našich digitálních služeb,“ řekl zakládající partner společnosti Miton Milan Zemánek.

„Tým, který stojí za platformou Restu, vytvořil skvělý soubor rezervačních řešení pro nezávislé restaurace a malé řetězce. Tato akvizice pomůže zajistit našim 50 000 odběratelům v oboru pohostinství v České republice jednodušší přístup k řešením, jež Restu nabízí,“ uvedl provozní partner společnosti METRO Miles Graham.

Vedle vlastních rezervačních nástrojů společnosti METRO tak nyní restauratéři získávají možnost využívat dalšího praxí osvědčeného nástroje s rezervačními funkcemi. HOSPITALITY.digital tak dále posiluje svou nabídku pro majitele a provozovatele nezávislých restaurací.

Uzavření transakce podléhá určitým podmínkám a očekává se v nejbližší době.

 

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.

 

Společnost HOSPITALITY.digital byl založena v roce 2015 a od té doby aktivně připívá k digitalizaci sektoru pohostinství. Divize disponuje mezinárodním týmem specialistů, kteří do praxe zavádějí řadu digitálních řešení a inovací pro hotely, restaurace a firmy v oborech cateringu a prodeje příslušenství. Za tímto účelem se HOSPITALITY.digital spoléhá jak na vlastní řešení, tak i na řešení vyvinutá start-upy podporovanými v rámci akceleračních programů inkubátoru společnosti METRO, a řešení poskytovaná dalšími partnery. Všechna tato digitální řešení jsou malým a středním restauracím, hotelům a dodavatelům cateringu dostupná prostřednictvím prodejních kanálů skupiny METRO/MAKRO v jednotlivých zemích, kde skupina působí. HOSPITALITY.digital investuje do nadějných start-upů v oblastech pohostinských a maloobchodních technologií, a technologií a inovací v potravinářství. Vedle toho také sleduje vývoj aktuálních trendů v oboru pohostinství. HOSPITALITY.digital je 100% dceřinou společností společnosti METRO. Další informace jsou k dispozici na adrese https://hd.digital.

 

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

Pro více informací kontaktujte:

 

Romana Nýdrle

Ředitelka korporátní komunikace
MAKRO Cash & Carry
tel.:          +420 251 111 112

e-mail:    romana.nydrle@makro.cz

 

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.twitter.com/makrocr

 

Irena Mižďochová
Senior Client Manager

FleishmanHillard
tel.:          +420 774 107 979

e-mail:    mizdochova@fleishman.com

 

 

 


Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tisková zpráva ke stažení