METRO Digital Club

Tisková zpráva, 26. 2. 2018

MAKRO Cash & Carry spouští službu pro tvorbu webových stránek pro gastronomické provozy zcela zdarma

Za vývojem služby Metro Horeca Digital Club stojí úspěšný program METRO Accelerator, který skupina METRO realizuje od roku 2015 ve spolupráci s Techstars. Projekt se zaměřuje na vyhledávání startupů přinášejících inovativní řešení pro oblast digitalizace v pohostinství. Provozovatelem služby je Horeca Digital, sesterská firma společnosti MAKRO.

Služba Metro Horeca Digital Club od začátku tohoto roku nabízí zdarma všem provozovatelům gastronomických provozů bez výjimek intuitivní jednoduché řešení pro rychlou tvorbu webových stránek včetně široké databáze ilustračních fotografií a implementace SEO optimalizace. Webové stránky jsou v aplikaci stavěny tak, aby nabízely co nejlepší dohledatelnost v online vyhledávačích, a jsou plně responzivní. Samozřejmostí je plné zohlednění aktuální legislativy týkající se ochrany osobních dat (GDPR).

Podnikatel se v případě zájmu o stránky může obrátit na svého obchodního zástupce MAKRO nebo podá žádost prostřednictvím webového formuláře. Následně je kontaktován Horeca Digital operátorem, který s ním provede základní úkony pro spuštění stránek. Samotná správa webu je velice jednoduchá a intuitivní.

V dubnu 2018 se k aktuálnímu balíčku přidá rezervační systém, který představuje značné ušetření času a nákladů pro podnikatele za současného zvýšení komfortu zákazníků. Ti čím dál častěji preferují rezervace v online prostředí dostupné 24/7. Podnikatelům je zároveň k dispozici poradní tým na telefonu či online a emailová podpora.

Skupina METRO se globálně zaměřuje na podporu drobného podnikání, kde digitalizace hraje klíčovou roli. Především v oblasti gastronomie byl identifikován velký rozdíl mezi online vybaveností restauračních zařízení a očekáváním dnešních zákazníků.

„Jsme rádi, že jsme jednou z prvních zemí, která pod hlavičkou Horeca Digital nabízí profesionálům v gastronomii digitální služby zdarma. Web zdarma je první bodem v řadě řešení a služeb, které chceme podnikatelům v gastronomii nabízet,“ komentuje projekt Guillaume Chêne, generální ředitel MAKRO Cash & Carry ČR.

Odkaz na webový formulář ►►bit.ly/MAKRO_web_zdarma

Instuktážní video ►►bit.ly/Instruktazni_video

Webové stránky zákazníků ►►bit.ly/BOUDA_BURGERS ►►bit.ly/Kitchen_Story

 

METRO Group od začátku roku 2018 poskytuje tyto aplikace svým zákazníkům zdarma v rámci Digitálního Klubu METRO Group. Program byl zatím úspěšně spuštěn v Německu, Belgii, Polsku, Maďarsku, Rakousku, Francii, Portugalsku, Turecku, Itálii, Rusku, Rumunsku, Španělsku a v České republice. Během roku 2018 by skupina měla získat 50 000 členů. Do roku 2020 se pak k METRO Digitálnímu Klubu má připojit 500 000 podnikatelských subjektů. Cílem skupiny je podpořit růst segmentu, odlehčit podnikatelům od přetížení administrativou a poskytnout jim více času a prostoru pro vzájemnou spolupráci i sdílení know-how a zkušeností.

 

Platforma pro správu webu

 

Projekt Horeca Digital od svého spuštění roku 2016 úspěšně prošel testovací fází u 500 zákazníků napříč evropskými státy. Testováno bylo celkem 68 různých digitálních platforem a aplikací. Aktuální digitální balíček již aktivně používá více než 15 000 podniků. Na základě zpětné vazby od zákazníků se podařilo určit, že implementace správných technologických řešení dokáže zákazníkům Horeca segmentu ušetřit až 3 hodiny práce denně a snížit náklady až o 10 %.

 

„Naši zákazníci reagují na novou technologickou platformu s nadšením. Společně se nám podařilo připravit a zdokonalit celou škálu aplikací a technologických řešení, díky kterým se mohou podniky rychleji rozvíjet a využívat příležitosti na trhu,“ komentuje výsledky projektu Olaf Koch, předseda správní rady METRO AG.

 

Zákaznická skupina hotelů, restaurací a cateringových společností (Horeca) je jednou z nejsilnějších podnikatelských skupin na evropském trhu s ročním revenue přesahujícím 420 miliard EUR. Nové technologie přinášejí řadu příležitostí pro rozvoj této oblasti služeb, minimalizaci nákladů a zvýšení zákaznické spokojenosti. Technologická řešení připravovaná v rámci skupiny METRO se zaměřují na Business Operations a Customer Experience.

***

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

 

Pro více informací kontaktujte:

 

Petra Holá

Inspiro Solutions
tel.:      +420 736 219 535

e-mail: petra.hola@inspiro-solutions.cz

 

 

Romana Nýdrle

Ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.:      +420 251 111 112

e-mail: romana.nydrle@makro.cz

 

 

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.twitter.com/makrocr


Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tisková zpráva ke stažení