Michelinský šéfkuchař Jens Rittmeyer

Tisková zpráva, 12. 6. 2018

Michelinský šéfkuchař Jens Rittmeyer v MAKRO Akademii

Německý šéfkuchař Jens Rittmeyer patří ke špičce skandinávské kuchyně. Své umění předvedl v úterý 5. června v MAKRO Akademii. Michelinský šéfkuchař připravil s účastníky workshopu pět chodů inspirovaných Severním mořem. Zároveň však neopomenul regionální potraviny. Tento exkluzivní workshop s Jensem Rittmeyerem vzbudil mezi odborníky velký zájem.

Jens Rittmeyer je šéfkuchařem Restaurants N° 4´, který byl v roce 2017 oceněn michelinskou hvězdou. V MAKRO Akademii připravil workshop pro profesionální kuchaře a odborníky z gastronomie. Rittmeyer je známý pro své kuchařské umění a nadšení pro severskou kuchyni. A právě pokrmy inspirované severním Německem a Skandinávií připravil spolu s účastníky workshopu 5. června v MAKRO Akademii.

Všech pět chodů bylo založených na regionálních a sezónních potravinách ve spojení se severskými ingrediencemi. První chod, který Jens Rittmeyer spolu s účastníky workshopu připravil byla hřebenatka s omáčkou z celeru, slanými bylinkami a fenyklem. Dalším připraveným pokrmem byl losos s uzeným podmáslím a koprem. „Filety z lososa můžete koupit v obchodě s rybami, ale skutečně nejlepší losos je ten z Faerských ostrovů,“ komentuje přípravu Rittmeyer. Chuť lososa pak ozvláštnila kedluben a ředkev.

Dále se připravoval houbový vývar s liškami a telecím brzlíkem a pohankovou polentou. Čtvrtým chodem byla zvěřina s jalovcovými bobulemi, sezónní kořenovou zeleninou a mangoldem zalitá omáčkou z červeného vína a ostružin. Dezert z pohankové mouky, sezónní rebarbory, jahod a smrkovým jehličím pak završil celý workshop.

Workshopy se špičkovými šéfkuchaři se v MAKRO Akademii pořádají pravidelně. Profesionálové v gastronomii si tak mohou rozšířit své kuchařské dovednosti a předávat je dál. „Těší nás velký zájem o pořádané workshopy a budeme i nadále zvát ty nejlepší z oboru aby předali své zkušenosti dál,“ komentuje Petr Stádník, šéfkuchař MAKRO Akademie.

***

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

 

Pro více informací kontaktujte:

 

Zuzana Berezňáková

Inspiro Solutions
tel.:      +420 608 438 710

e-mail: zuzana.bereznakova@inspiro-solutions.cz

 

 

Romana Nýdrle

Ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.:      +420 251 111 112

e-mail: romana.nydrle@makro.cz

 

 

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.twitter.com/makrocr


Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tisková zpráva ke stažení