makro ČR zařazuje do prodeje antigenní samotestovací sady

10. března 2021

Velkoobchod MAKRO Cash & Carry ČR od tohoto týdne zahajuje prodej antigenních samotestovacích sad, pomocí kterých lze zjistit přítomnost koronaviru covid-19. Společnost tak reaguje na aktuální situaci související s povinným testováním zaměstnancům. V nabídce zůstávají také respirátory s třídou ochrany FFP2 k dostání za jednotnou cenu 9,- Kč za kus.

„Povinné testování zaměstnanců může být pro menší firmy a podniky problematické, a to zejména z hlediska přístupu k samotným testům. Rozhodli jsme se proto na tuto situaci reagovat a zajistit pro tyto případy pohodlný přístup k testům, aby i například malý podnikatel mohl bez problémů otestovat své zaměstnance. Do prodeje tak zařazujeme schválené antigenní samotesty, které jsou vhodné pro domácí testování a není nutná přítomnost zdravotníka,“ komentuje zahájení prodeje Romana Nýdrle, manažerka komunikace makro ČR.

Ve všech třinácti prodejnách velkoobchodu makro ČR budou k dispozici certifikované samotestovací sady. Nabízeným produktem je Flowflex SARS-CoV-2 Antigen Rapid Test, u kterého se vzorek získává výtěrem z přední části nosu a výsledek je k dispozici do 15 až 30 minut. Tento typ testu je povolen Ministerstvem zdravotnictví k prodeji pro samotestování. Testy jsou v prodeji v balení po 25 kusech za cenu 2 899,- Kč a výrobek je osvobozený od DPH. Jeden test tak vyjde na cca 116,- Kč.

Od února jsou také ve všech prodejnách makro v České republice v prodeji respirátory s ochranou třídou FFP2 za jednotnou, sníženou cenu 9,- Kč za kus včetně DPH. Cena se vztahuje na všechny typy bez ohledu na velikost balení. Respirátory zákazníci naleznou v oblasti před pokladnami.

Vedle prodeje antigenních testů makro ČR zahájilo také plošné testování svých zaměstnanců v souladu s vládním nařízením. Jde o kombinaci testování zaměstnanců přímo na prodejnách a distribučním centru za podpory poskytovatele zdravotních služeb a domácí samotestování u zaměstnanců centrály společnosti, u kterých není možné, aby práci vykonávali z domova.

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.


Pro více informací kontaktujte:

Kateřina Čajanková
FleishmanHillard
tel.: +420 774 105 612
e-mail: cajankova@fleishman.com

Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz

www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr


Tisková zpráva ke stažení
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky
App
Aplikace Moje makro

Stáhněte si aplikaci moje makro pro partnery

Zjistit více