makro ČR zařazuje do prodeje antigenní samotestovací sady
10. března 2021
Velkoobchod MAKRO Cash & Carry ČR od tohoto týdne zahajuje prodej antigenních samotestovacích sad, pomocí kterých lze zjistit přítomnost koronaviru covid-19. Společnost tak reaguje na aktuální situaci související s povinným testováním zaměstnancům. V nabídce zůstávají také respirátory s třídou ochrany FFP2 k dostání za jednotnou cenu 9,- Kč za kus.
„Povinné testování zaměstnanců může být pro menší firmy a podniky problematické, a to zejména z hlediska přístupu k samotným testům. Rozhodli jsme se proto na tuto situaci reagovat a zajistit pro tyto případy pohodlný přístup k testům, aby i například malý podnikatel mohl bez problémů otestovat své zaměstnance. Do prodeje tak zařazujeme schválené antigenní samotesty, které jsou vhodné pro domácí testování a není nutná přítomnost zdravotníka,“ komentuje zahájení prodeje Romana Nýdrle, manažerka komunikace makro ČR.
Ve všech třinácti prodejnách velkoobchodu makro ČR budou k dispozici certifikované samotestovací sady. Nabízeným produktem je Flowflex SARS-CoV-2 Antigen Rapid Test, u kterého se vzorek získává výtěrem z přední části nosu a výsledek je k dispozici do 15 až 30 minut. Tento typ testu je povolen Ministerstvem zdravotnictví k prodeji pro samotestování. Testy jsou v prodeji v balení po 25 kusech za cenu 2 899,- Kč a výrobek je osvobozený od DPH. Jeden test tak vyjde na cca 116,- Kč.
Od února jsou také ve všech prodejnách makro v České republice v prodeji respirátory s ochranou třídou FFP2 za jednotnou, sníženou cenu 9,- Kč za kus včetně DPH. Cena se vztahuje na všechny typy bez ohledu na velikost balení. Respirátory zákazníci naleznou v oblasti před pokladnami.
Vedle prodeje antigenních testů makro ČR zahájilo také plošné testování svých zaměstnanců v souladu s vládním nařízením. Jde o kombinaci testování zaměstnanců přímo na prodejnách a distribučním centru za podpory poskytovatele zdravotních služeb a domácí samotestování u zaměstnanců centrály společnosti, u kterých není možné, aby práci vykonávali z domova.
METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de
METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.