Oddělení chlazeného masa a ryb velkoobchodu makro dostala nový kabát. Investice do většího komfortu zákazníků i zaměstnanců vyšla na 27 milionů korun.

4. listopadu 2021

Velkoobchod makro, který je proslulý mimo jiné špičkovým sortimentem masa a ryb, během letošního roku kompletně zrenovoval svá stěžej ní oddělení. Zákazníci se díky rekonstrukci uskutečněné v téměř celé síti v odděleních masa a ryb lépe orientují, mají k dispozici širokou lokální nabídku a produkty jsou pro ně celkově dostupnější.

Zákazníci se při nákupu chlazeného masa a ryb ve velkoobchodě makro mohou těšit na zcela nový design prodejen. Jelikož je nabídka těchto produktů pro velkoobchod stěžejní, šlo o klíčovou změnu. „Nové prostory se vyznačují především svojí snadnou dostupností, jasnou orientací na zákazníka, důrazem na sezónnost a možností lépe reflektovat současné trendy,“ říká Romana Nýdrle, vedoucí komunikace makro. Modernější pojetí oddělení masa a ryb umožňuje dále poskytovat zákazníkům širokou nabídku místního i mezinárodního prémiového sortimentu a lépe připravovat sezónní nabídky. „Především jsme se v rámci rekonstrukce zaměřili na lokální dodavatele, kteří dostali v prodejnách více prostoru a lepší vystavení. makro má k dispozici vlastní výrobní kapacity. Díky tomu jsme schopní zákazníkům připravit speciální řezy či kalibrované maso na míru, což ocení především gastronomie.,“ doplňuje Romana Nýdrle. Zákazníci si mohou v makro koupit zboží např. od farmáře Václava Vilímovského či Rybníkářství Pohořelice.

Nové prostory pro prodej masa a ryb jsou silně orientované na potřeby a přání zákazníků, navíc jsou navržené tak, aby se v nich každý snadno vyznal. Při výběru produktů návštěvníkům pomáhá přehledná navigace, díky nimž lidé rychle najdou zboží, které hledají. Z nového designu však nemají radost jen zákazníci, ale také zaměstnanci makro – zefektivnil se pro ně proces doplňování, merchandisingu i výdeje zboží zákazníkům.

„Naším velkým cílem pro příští rok je nárůst obratu především v segmentu čerstvého masa, které je strategickou položkou napříč všemi našimi zákaznickými skupinami, ale hlavně v segmentu HORECA a u koncových spotřebitelů. Proto jsme investici do modernizace příslušných úseků v prodejnách považovali za důležitou,“ doplňuje Romana Nýdrle. Výše investice makro do rekonstrukce oddělení masa a ryb v celkem 12 prodejnách činila dohromady 27 milionů korun.

Zatím poslední provozovnou, jež se nové podoby příslušného oddělení dočkala, je prodejna v Ostravě. Stejná modernizace čeká ještě tento rok také pobočku v Ústí nad Labem, čímž se proměna úseků masa a ryb završí v celé síti prodejen makro v České republice s cílem nabídnout všem zákazníkům maximální komfort v nadcházející vánoční sezóně.

Video shrnující vše chny výhody nových prodejen masa a ryb najdete na tomto linku.

METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.

METRO/makro je zastoupeno ve 34 zemích a celosvětově zaměstnává více než 97 000 lidí. Ve finančním roce 2019/20 dosáhla společnost Metro obratu 25,6 miliardy EUR. Více informací naleznete na www.metroag.de


Pro více informací kontaktujte:

Kateřina Dědková
FleishmanHillard
tel.: +420 724 444 539
e-mail: dedkova@fleishman.com

Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz

www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr

Tisková zpráva ke stažení
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky