Ve velkoobchodech makro můžete před Vánoci darovat radost stovkám lidí, kterým jinak nemá kdo splnit přání
25. listopadu 2021
Velkoobchod makro letos před Vánoci rozšiřuje svou charitativní činnost a přichází s akcí, která splní vánoční přání více než tisícovce lidí z řad těch nejohroženějších – dětí v dětských domovech a seniorů v pečovatelských domech. Od 27. listopadu do 20. prosince mohou zákazníci makro ke svému nákupu přidat některé z přání, udělat tak dobrý skutek a zařídit krásné a veselé Vánoce i lidem, kteří by jinak neměli od koho dostat svůj vlastní vánoční dárek. makro navíc ke každému dárku přidává obdarovanému částku 100 Kč na zakoupení surovin.
Od 27. listopadu najdou zákazníci makro ve všech 13 prodejnách vánoční strom přání, na kterém budou zavěšeny kartičky – přání dětí a seniorů z vybraných dětských a pečovatelských domovů. „Na každém stromku bude zavěšeno 100 přání dětí a seniorů. Každá kartička představuje konkrétní přání. Celkem tak díky našim zákazníkům na Štědrý den potěšíme na 1 300 lidí. Senioři dárky vybírali z našeho katalogu Vánoční Inspirace a svá přání napsali přímo na kartičky. Děti, které ještě neumí psát, svůj vysněný dáreček namalovaly,“ vysvětluje Romana Nýdrle, vedoucí komunikace makro.
Způsob, jak splnit přání a darovat tak radost je velmi jednoduchý – zákazník si na stromku může vybrat jakékoli přání, odebrat kartičku, produkt v obchodě najít, zakoupit a odevzdat v prostoru za pokladnou. „Všechny zakoupené dárky budeme až do Vánoc shromažďovat na dané prodejně. Dětem a seniorům je pak těsně před Vánoci zabalíme a doručíme přímo pod stromeček,“ říká Romana Nýdrle. Po vyčerpání všech přání od dětí a seniorů budou na stromky zavěšena neadresná přání. Zákazníci tak budou moci svými dobrými skutky pomáhat dál, ať už půjde o různé užitečné pomůcky, předměty nebo balíčky s potravinami, které v domovech potěší všechny.
Zástupci každé prodejny makro vybrali jeden místní dětský domov a jeden dům pro seniory. Zákazníci tak podpoří ohrožené skupiny lidí přímo ze svého regionu. „Jsme rádi, že můžeme před Vánoci přispět a udělat tak radost i těm lidem, kteří jinak nemají od koho dárek pod stromeček dostat. Vánoce přeci mají být pro všechny,“ říká Romana Nýdrle.
METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.
METRO/makro je zastoupeno ve 34 zemích a celosvětově zaměstnává více než 97 000 lidí. Ve finančním roce 2019/20 dosáhla společnost Metro obratu 25,6 miliardy EUR. Více informací naleznete na www.metroag.de