Ve městech po celé České republice se
do dvou let otevřou desítky nových sousedských prodejen s potravinami a
občerstvením Bonveno. Zákazníkům chtějí přinést pohodlí, čerstvost, příjemnou
obsluhu a širokou nabídku kvalitního zboží za příznivé ceny i pro rychlé
nákupy, při nichž se dosud lidé museli obvykle odbývat. „Každému z nás
někdy zbývá příliš málo času na to, aby si pečlivě naplánoval větší nákup a
v klidu obstaral všechny položky. Bonveno chce lidem výrazně zpříjemnit i
nakupování ‚za rohem‘, při němž lidé potřebují rychle, ale kvalitně zahnat hlad
nebo na poslední chvíli sehnat vše potřebné do domácnosti,“ říká Karel
Bárek, generální manažer sítě Bonveno Česká republika. V pilotním provozu
se loni otevřely první čtyři prodejny Bonveno v Praze.
Od večerek a dalších malých prodejen
se provozovny Bonveno podle Bárka odlišují nejen moderním designem a nadstandardním
zákaznickým servisem, ale především svojí nabídkou. Sortiment potravinářského
i nepotravinářského zboží zahrnuje čerstvé pečivo, ovoce a zeleninu,
hotová jídla, lahůdky, nápoje či drogerii, ale také občerstvení, jako jsou
například hot dogy, čerstvé bagety a sendviče nebo kvalitní čerstvá
káva. „První zpětná vazba našich zákazníků ukazuje, že se jim naše prodejny
líbí a začínají se pravidelně vracet. Po cestě do práce seženou kvalitní
snídani, odpoledne a večer u nás jednoduše naplní své ledničky. Také zahraniční
návštěvníci České republiky oceňují čerstvé a rychlé občerstvení
v turistických místech za dobré ceny,“ doplňuje Bárek.
První prodejna Bonveno se zákazníkům
otevřela na pražském Andělu v létě 2023. Do roku 2024 pak síť vstupovala
s celkem čtyřmi provozovnami – všemi v metropoli. Letos plánuje Makro
Convenience Czechia expanzi svých maloobchodních prodejen výrazně urychlit.
Otevřít jich chce do konce roku přibližně dvacet, přičemž posilování sítě
Bonveno má pokračovat i v následujících letech. „Počítáme s tím,
že se koncept pohodlného sousedského nakupování rozšíří z Prahy do všech
regionů České republiky. Síť Bonveno spravujeme společně s mateřskou
společností METRO. Koncept se v tuto chvíli v rozvíjí v několika
státech Evropy. Pro makro ČR síť Bonveno představuje další prodejní kanál
v segmentu maloobchodu, který považujeme za jeden z klíčových pilířů
našeho podnikání,“ říká Jiří Nehasil, generální ředitel velkoobchodu makro
ČR.
***
Velkoobchod
makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i
nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR
stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení
(HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České
republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu
velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z
velkoformátových obchodů nebo si je nechají doručit – vše za pomoci digitálních
řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky
Iniciativě ČESKÉ POLE se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a
rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich
místo v české kultuře i gastronomii.
Makro ČR je součástí globální sítě METRO
AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě
přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více
informací naleznete na: https://www.makro.cz/
Pro více
informací kontaktujte:
Pavla Pokorná
FleishmanHillard
tel.: +420 777 228 276
e-mail: pokorna@fleishman.com
Martin
Čivrný
Vedoucí
komunikace makro ČR
tel.:
+420 603 850 523
e-mail: martin.civrny@makro.cz
www.makro.cz
www.facebook.com/makro.cz
www.twitter.com/makrocr