“Propojujeme české farmáře s profesionální gastronomií. Je důležité, aby mladá generace kuchařů rozuměla nejen přípravě pokrmů, ale i původu a kvalitě surovin, se kterými pracují. Proto se v Českých Budějovicích do vaření aktivně zapojí i studenti gastronomických škol po boku zkušeného šéfkuchaře. Věříme, že právě vzdělávání mladých kuchařů je klíčem k udržitelnému rozvoji skvělé české gastronomie,“ říká
Jan Jindra, ředitel nákupu a člen představenstva makro ČR.
Po minulých letech, kdy se iniciativa České pole soustředila na budování partnerství, rozšiřování pěstebních ploch a vývoj produktových řad ve spolupráci s Českou zemědělskou univerzitou v Praze a oborovými svazy, je letošním cílem přivést české suroviny přímo ke spotřebitelům.
Jednou z dalších platforem je program
Chytrý kuchař, který nabízí více než
1 200 produktů a kulinářských řešení pro profesionální provozy. Za kvalitou každé receptury, za výběrem surovin i finálního zpracování stojí
Makro akademie, která úzce spolupracuje s interním týmem kvality a nákupu makro ČR. Tento tým zajišťuje, aby produkty odpovídaly vysokým standardům jakosti a zároveň umožňovaly snadnou a efektivní přípravu v profesionálních kuchyních.
Iniciativa České pole tak nadále rozvíjí své poslání: podporovat české zemědělce, budovat důvěru v lokální produkty a naplňovat talíře v českých kuchyních tím nejlepším, co česká půda nabízí.
***
Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů, nebo si ho nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky iniciativě České pole se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.
Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/
Pro více informací kontaktujte:
Nikola Formanová
Vedoucí komunikace makro ČR
tel.: +420 603 850 320
e-mail: nikola.formanova@makro.cz
www.makro.cz
www.facebook.com/makro.cz
www.linkedin.com/company/makro-cr/