Makro ČR letos dosáhlo obratu přes 37 miliard korun a zvýšilo svůj provozní zisk EBITDA o 7 %. Podle Jiřího Nehasila stojí za výsledky hlavně práce s čerstvostí, růst segmentu HoReCa a zefektivnění procesů. Makro ČR není jen velkoobchod. Je partnerem zákazníků.
„Česká gastronomie po letech krizí znovu roste. Restaurace hledají silného partnera, a my chceme být tím, kdo pomůže celému oboru růst,“ uvedl pro Forbes Jiří Nehasil. Makro ČR buduje silnou gastro komunitu napříč regiony - investuje do vzdělávání a podpory mladých kuchařů v rámci projektu makro GEN, podporuje regionální farmáře prostřednictvím iniciativy České pole a pořádá MAKRO Czech Gastro Fest se Zdeňkem Pohlreichem a dalšími kuchařskými hvězdami.
Celý rozhovor je dostupný zde:
https://forbes.cz/lide-v-regionech-maji-sebevedomi-a-neboji-si-rict-o-penize-rika-sef-ceskeho-makra/