Kampaň „m“ společnosti makro ČR získala zlato ve Fenix Awards 2025
Praha 6. října 2025 – Employer branding kampaň „m“ společnosti makro ČR si připisuje další významný úspěch. Po ocenění Top Rated v soutěži Zlatý středník nyní zvítězila v prestižní soutěži Fenix Awards 2025, která oceňuje nejlepší projekty ve tvorbě obsahu za uplynulý rok.
Pro makro ČR se jedná o velmi úspěšný měsíc. V polovině září se totiž dva projekty z oddělení People & Culture umístily mezi nejlepšími v prestižní soutěži Zlatý středník. Jedním z nich byla právě kampaň „m“, která oslovila také porotu Fenix Awards 2025 a na slavnostním vyhlášení získala zlato v kategorii „Employer Branding“.
Kampaň „m“ odstartovala v roce 2023 interní částí, která se na podzim téhož roku rozšířila i externě. Jejím cílem bylo představit makro jako atraktivního zaměstnavatele, posílit hrdost stávajících zaměstnanců a zároveň přilákat nové uchazeče. Do přípravy a realizace se zapojilo více než 100 zaměstnanců, kteří se stali ambasadory značky. A výsledky mluví samy za sebe:
Kampaň dosáhla více než 9 milionů zobrazení.
Kariérní stránky zkustovmakro.cz zaznamenaly 25% nárůst návštěvnosti.
Kampaňová videa dokoukala více než polovina diváků.
„Když se spojí skutečné hodnoty lidí, otevřená komunikace a odvaha dělat věci jinak, vznikne projekt, který má sílu měnit firemní kulturu. První místo ve Fenix Awards 2025 je pro nás obrovským uznáním – ale hlavně je to ocenění pro všechny kolegy, kteří se do kampaně zapojili, i pro všechny naše zaměstnance, kteří tyto hodnoty každý den žijí a dávají jim skutečný smysl. Děkuji jim za energii, otevřenost a odvahu být sami sebou,“ říká Daniela Hrbková, ředitelka oddělení People & Culture makro ČR.
***
Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů, nebo si ho nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky iniciativě České pole se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.
Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/
Pro více informací kontaktujte:
Nikola Formanová Vedoucí komunikace makro ČR tel.: +420 603 850 320 e-mail: nikola.formanova@makro.cz