Praha, 13. listopadu 2025 - Společnost makro ČR představuje ve spolupráci s kreativní agenturou WMC|Grey novou vánoční kampaň s názvem „Vychytané Vánoce“. Zákazníkům přináší inspiraci, výhodné nabídky a vychytávky pro sváteční období. Kampaň staví na myšlence, že s makro jsou Vánoce nejen krásné, ale i praktické – bez stresu, s důrazem na kvalitu a dostupnost.
Kreativní koncept kampaně vznikl ve spolupráci s agenturou WMC|GREY, se kterou společnost dlouhodobě spolupracuje. Vizuální styl je výrazný, hravý a nezaměnitelný – ústředním prvkem je barevný vizuál s otevřenou pusou, která doslova „křičí do světa, že Vánoce s makro jsou pro tento rok vychytané“.
„Každý rok o Vánocích vídáme velmi podobné kampaně – zasněžené ulice, třpytky, dárky a emoce podle osvědčeného scénáře. My jsme ale chtěli přijít s kampaní, která vystoupí z řady a nebude se držet vánočních klišé. ‘Vychytané Vánoce’ proto stavíme na výrazném grafickém designu, který přináší jiný pohled na vánoční komunikaci.“ vysvětluje Vlastimil Hladík, Business Unit Leader WMC|Grey.
Vychytané Vánoce nabízí širokou škálu produktů (vychytávek), které zákazníci jinde nekoupí. Například ananas, který se sklízí až po dozrání a poté letecky putuje rovnou na prodejny. V rámci konceptu Chytrý kuchař letos makro ČR nabídne prořezaný filet z kapra, u kterého byly strojově prořezány drobné svalové kůstky na malou velikost, která je při konzumaci téměř nerozpoznatelná. Výsledkem je filet, který je prakticky bez kostí a hodí se pro rychlou přípravu. Kapra si zákazníci mohou koupit také naporcovaného na filety, podkovy, půlky nebo díly na polévku a ušetřit tak čas při jeho zpracování.
„Vánoční kampaň běží napříč komunikačními kanály – od venkovních ploch, přes digitální média až po instore komunikaci. Jejím cílem je především posílit vztah s našimi zákazníky a ukázat, že makro ČR je pro ně partnerem, na kterého se mohou spolehnout i v nejdůležitějších chvílích roku,“ doplňuje Nikola Formanová, tisková mluvčí společnosti makro ČR.
A vychytat Vánoce s předstihem mohou zákazníci společnosti už tento týden, díky tradiční akci Black Friday, která na všech 13 prodejnách proběhne 14. – 15. listopadu 2025. S 30% slevou si budou moct zákazníci koupit nepotravinový sortiment například hračky, vánoční dekorace a stromky, drogerii nebo dárkové kosmetické balíčky. Ze sortimentu potravin pak šumivá vína, italské a španělské uzeniny, vánoční cukrovinky, suché plody a sušené ovoce nebo mražené dezerty.
***
Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů, nebo si ho nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky iniciativě České pole se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.
Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/
Pro více informací kontaktujte:
Nikola Formanová Vedoucí komunikace makro ČR tel.: +420 603 850 320 e-mail: nikola.formanova@makro.cz