Makro ČR uvádí novou letní řadu zmrzlin Fine Life, která osvěží trh

Praha, 12. května 2025 – Makro ČR přináší na český trh vlastní značku zmrzlin a nanuků Fine Life, které se mohou směle postavit vedle zavedených A-brandů. Nová řada, určená především pro segment maloobchodu a HoReCa, nabízí celkem 17 druhů zmrzlin, z nichž 14 jsou úplné novinky

Zákazníci tak získávají ucelenou nabídku zmrzlin nejvyšší kvality, navíc s plnou podporou ze strany makro ČR. Zvláštní pozornost si zaslouží i letošní nabídka Fajnuk – pět druhů oblíbených nanuků ve vizuálně přitažlivých obalech vyniká výraznou chutí a díky kombinaci kvalitních mléčných a ovocných složek se jedná o ideální nabídku jak pro dětské zákazníky, tak pro všechny, kteří hledají poctivou zmrzlinu za férovou cenu.

„Zmrzlina je produkt, který přirozeně vzbuzuje pozitivní emoce – a přesně taková byla i atmosféra při vývoji zmrzlin Fine Life. Věnovali jsme velkou pozornost nejen samotné chuti a kvalitě jednotlivých druhů zmrzlin, které jsme pečlivě testovali s odborníky v naší Makro Akademii, ale také grafice obalů. Chtěli jsme, aby byly vizuálně atraktivní a správně cílené – třeba obaly Fajnuků se zvířátky potěší zejména děti,“ říká Lenka Slezáková, marketingová ředitelka makro ČR.

Chuť a kvalita – Fine Life nastavuje letní standard
Smetanové a ovocné zmrzliny Fine Life jsou vyráběny s důrazem na použití prémiových surovin. Nanuky obsahují až 60 % ovocné dřeně, 40 % tvarohu nebo 30 % pravé čokolády, což zajišťuje výjimečný chuťový zážitek. Všechny produkty procházejí přísnou kontrolou kvality – od výroby přes distribuci až po finální prodej. Správné uchování mražených výrobků je klíčové, a makro ČR tuto cestu garantuje díky propracovanému distribučnímu systému.

„Podpora vlastních značek je pro nás dlouhodobou strategií. Fine Life zmrzliny přinášejí zákazníkům nejen špičkovou kvalitu, ale také atraktivní obchodní model s vyšší marží pro maloobchodní partnery i segment HoReCa. Jsme přesvědčeni, že Fine Life zmrzliny a nanuky budou perfektním osvěžením jak na pultech, tak na jazyku,“ říká Nikola Formanová, tisková mluvčí makro ČR.

Komplexní podpora partnerů
Makro ČR nabízí svým partnerům výraznou podporu:

  • Obrandovaný mrazák s první náplní zmrzlin Fine Life zdarma,
  • POS materiály a dárky pro zákazníky,
  • ochutnávky a sampling (např. na Apetit pikniku 14. 6., v ZOO nebo na koupalištích),
  • soutěže a mediální kampaně včetně rádia a digitálních platforem.

K tomu navíc platí řada promo akcí jako „2+1 zdarma“, sleva 5 % při nákupu 5 a více kartonů a možnost zvýhodněného nákupu mrazicích boxů s náplní Fine Life zmrzlin. Fine Life zmrzliny jsou k dostání ve velkoobchodních střediscích makro po celé ČR a prostřednictvím služby makro Distribuce.

Léto 2025 bude Fajn!

Makro letos sází na vlastní, kvalitní značky

Makro ČR dlouhodobě rozvíjí svou nabídku vlastních značek, které zákazníkům přinášejí stabilně výhodnou cenu při zachování vysoké kvality, větší kontrolu nad výrobním i dodavatelským řetězcem a lepší obchodní podmínky pro partnery. Makro tak dokazuje, že spojení kvality, spolehlivosti a výhodné ceny je klíčem k úspěchu nejen u zákazníků, ale i v obchodním partnerství. Mezi nejvýznamnější vlastní značky makro ČR patří:

Fine Life

  • Značka potravin a nápojů pro každodenní použití.
  • Cílená na kombinaci vysoké kvality a dostupné ceny.
  • Patří sem např. zmrzliny, těstoviny, mléčné výrobky, trvanlivé potraviny, mražené produkty, sladkosti atd.

METRO Chef

  • Značka pro profesionály v gastronomii – restaurace, hotely, catering.
  • Vysoká kvalita a konzistentní suroviny pro profesionální kuchyně.
  • Široká nabídka od masa a ryb přes zeleninu, oleje, sýry, až po convenience produkty.

ARO

  • Základní sortiment s důrazem na cenovou výhodnost.
  • Vhodné pro zákazníky, kteří hledají nejlepší cenu v základní kvalitě.
  • Obsahuje např. balené vody, trvanlivé potraviny, mražené výrobky, úklidové potřeby a kancelářské zboží.

Rioba

  • Značka určená pro kavárny, bary a cateringové služby.
  • Nabízí kávu, čaje, cukry, snacky a další produkty s důrazem na design a kvalitu pro gastro provozy.

METRO Professional

  • Oblast profesionálního vybavení kuchyní, od nádobí po gastro technologie.


***

Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů, nebo si ho nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky iniciativě České pole se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Pro více informací kontaktujte:

Nikola Formanová
Vedoucí komunikace makro ČR
tel.: +420 603 850 320
e-mail: nikola.formanova@makro.cz

www.makro.cz
www.facebook.com/makro.cz
www.linkedin.com/company/makro-cr/

Tisková zpráva ke stažení

Fotografie