Praha 26. srpna – Makro ČR zavedlo od srpna na všech 13 prodejnách novou podobu regálových cenovek. Nový systém cenového označení vychází z dlouhodobé strategie Stabilně výhodná cena a má zákazníkům zejména z řad gastronomie (HoReCa) a maloobchodníků (Traders) usnadnit orientaci a plánování nákupů. Makro nabízí nejširší sortiment potravin v ČR, v průměru zhruba 25 000 položek na prodejně. Z toho je už více než 9 200 produktů (36 %) zařazeno do programu Stabilně výhodná cena – tedy s cenou, na kterou se zákazník může dlouhodobě spolehnout.
Nové cenovky mají jasné barevné rozlišení:
•
Bílá – standardní cena
•
Červená – akční cena
•
Modro-žlutá – Stabilně výhodná cena
Na cenovkách bude zpět zákazníky požadovaná informace o ceně balení. Cenovky se tisknou přímo na prodejnách přes systém M.Store, což zrychlí proces, sníží chybovost a omezí odpad.
„Nové cenovky zákazníkům během několika vteřin ukážou, které produkty mají stabilní cenu a které jsou právě ve slevě. Díky jednoduchému barevnému kódu a přehlednému designu šetříme čas profesionálům z gastronomie i obchodníkům, kteří u nás nakupují pro svůj byznys,“ říká Jiří Nehasil, generální ředitel makro ČR.
Kombinace dlouhodobé stability a flexibility
Makro ČR spojuje dva přístupy k cenové politice – Stabilně výhodnou cenu a slevové akce, aby uspokojilo různé potřeby svých zákazníků. Program Stabilně výhodná cena je navržen tak, aby poskytl předvídatelnost a stabilitu, což je klíčové zejména pro segment gastronomie a maloobchodu. Krátkodobé slevové akce zůstávají součástí strategie jako nástroj pro podporu sezónního zboží a přilákání nových zákazníků.
„Naší prioritou je nabídnout zákazníkům jistotu i flexibilitu. Stabilně výhodná cena je odpovědí na jejich potřebu dlouhodobé stability, zatímco slevové akce přinášejí dynamiku, která rozšiřuje sortiment a oslovuje nové zákazníky. Díky této strategii dokážeme reagovat na různé potřeby našich zákazníků a zůstat lídrem na trhu,“ vysvětluje
Jiří Nehasil a dodává, že makro ČR v letech 2023 a 2024 investovalo do programu Stabilně výhodná cena více než
400 milionů korun. Díky programu se více než 98 % profesionálních zákazníků HoReCa a maloobchodu pravidelně vrací pro klíčové produkty.
Makro ČR tímto krokem pokračuje v prozákaznické strategii: místo honby za nejnižší cenou nabízí řešení, která šetří čas, zvyšují efektivitu a pomáhají zákazníkům růst.
Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů, nebo si ho nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky iniciativě České pole se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.
Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/
Pro více informací kontaktujte:
Nikola Formanová
Vedoucí komunikace makro ČR
tel.: +420 603 850 320
e-mail: nikola.formanova@makro.cz
www.makro.cz
www.facebook.com/makro.cz
www.linkedin.com/company/makro-cr/
Tisková zpráva ke stažení