Zdeněk Pohlreich griluje s makro: Letní sezóna patří kvalitě, čerstvosti a chytrým řešením

Praha 14. července – Makro ČR vstupuje do letošní grilovací sezóny s jasným cílem: nabídnout zákazníkům to nejlepší – ať už jde o špičkové maso, nové produktové inovace, nebo inspiraci od jednoho z nejrespektovanějších šéfkuchařů u nás. Ikona české gastronomie Zdeněk Pohlreich spojil síly s makro, aby společně přinesli špičkový grilovací zážitek profesionálům i nadšeným amatérům.

„Grilování je krásná a jednoduchá disciplína – ale jen když máte správné suroviny. A právě v tom je makro silné. Kvalita masa, šíře sortimentu a profesionální přístup dělají z makra skvělého partnera nejen pro restaurace, ale i pro lidi, co si chtějí doma dobře ugrilovat,“ říká Zdeněk Pohlreich, který si letos na MAKRO Czech Gastro Festu převzal ocenění za celoživotní přínos české gastronomii.
Grilovací sezóně dominuje značka MASO Made by makro, která klade důraz na čerstvost a řemeslné zpracování. Vlastní výroba v Kozomíně umožňuje pružně reagovat na poptávku a garantovat maximální kvalitu. Sortiment zahrnuje burger z prémiového irského chuck rollu nebo šťavnatý burger Pepř a sůl, ideální pro přípravu smash burgeru. O smash burger je na trhu enormní zájem – podle interních dat makro ČR vzrostla jeho popularita meziročně o 140 %, a podniky, které ho zařadily do nabídky, vykazují rychlejší růst tržeb.

Podle výzkumů společností Sharpgrid a Noemata v posledních dvou letech vzrostly tržby za hamburgery v českém HoReCa segmentu o 17 %. Smash burgery se staly fenoménem, a jejich zařazení do nabídky přináší podnikům měřitelné výsledky. Kvalita surovin je navíc pro zákazníky klíčovým faktorem – důležitějším než lokalita nebo velikost provozu.

Letní novinky a chytrá řešení pro efektivní grilování
Novinkou v sortimentu jsou letos tři varianty čerstvých klobás – cheddar-jalapeños, s cibulí a s pepřem. Klobásy nejsou uzené, obsahují minimum konzervantů a díky čisté chuti a krátké době přípravy jsou ideální ke grilování. Ve spojení s novými METRO Chef hot dog brioškami a omáčkami tvoří výborný základ pro atraktivní menu sezónních podniků.
Makro přichází také s rozšířenou nabídkou marinovaných mas. Předem naporcovaná a rovnoměrně naložená masa ve variantách mango, cibule a jemně pikantní „vidlák“ přinášejí úsporu času bez kompromisů na chuti. Díky technologii marinace ve vakuovém tumbleru maso zůstává šťavnaté a ideálně připravené pro restaurace, catering i domácí grilování. Na festivalu MAKRO Czech Gastro Fest vydali kuchaři s tímto masem přes 3 500 porcí denně, což potvrzuje jejich vysokou efektivitu v profesionálním provozu a zařazení do konceptu Chytrý kuchař.

V sortimentu se objevují také další novinky – METRO Chef dresing do burgerů, tekutý čedar, nebo dvě nové americké hořčice, které perfektně ladí s čerstvými klobásami. V oblasti nealkoholických nápojů makro rozšířilo svou nabídku o celou řadu variant – od prémiových limonád a toniků, přes nealkoholická vína a spirit alternativy, až po sezónní novinku nealkoholický MADRUZZO Aperitivo Sprizz. Výsledkem je komplexní nealko portfolio pro profesionální provozy i domácí letní pohodu.

„Letní sezóna je pro naše zákazníky jedním z vrcholů roku. Naší prioritou je nabídnout sortiment, který je nejen kvalitní, ale i praktický – snadný na přípravu, efektivní z hlediska provozu a samozřejmě chuťově špičkový. Díky vlastní výrobě a důrazu na čerstvost nabízíme produkty, na které se zákazníci mohou spolehnout i v těch nejteplejších dnech,“ říká Jiří Nehasil, generální ředitel makro ČR. Makro tak potvrzuje svou pozici lídra v oblasti profesionální gastronomie i dodavatele kvalitních řešení pro všechny, kdo chtějí v létě grilovat s chutí – a bez kompromisů.

***
Velkoobchod makro ČR dlouhodobě poskytuje své služby v prodeji potravinářského i nepotravinářského sortimentu. Za 25 let existence na českém trhu se makro ČR stalo silným a důležitým partnerem restaurací, hotelů a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků (Traders). Makro ČR má po celé České republice přes 650 000 zákazníků, kteří těží z unikátního multikanálového mixu velkoobchodu. Zákazníci si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů, nebo si ho nechají doručit – vše za pomoci digitálních řešení. Mimo to je makro ČR důležitým hráčem na poli udržitelnosti. Díky iniciativě České pole se makro ČR snaží do české gastronomie vrátit a rozvíjet tradiční produkty českého zemědělství a společně usilovat o jejich místo v české kultuře i gastronomii.

Makro ČR je součástí globální sítě METRO AG se zastoupením ve více než 30 zemích. Společnost METRO má po celém světě přes 17 milionů zákazníků, kteří mohou využít velkoformátových obchodů. Více informací naleznete na: https://www.makro.cz/

Pro více informací kontaktujte:

Nikola Formanová
Vedoucí komunikace makro ČR
tel.: +420 603 850 320
e-mail: nikola.formanova@makro.cz

www.makro.cz
www.facebook.com/makro.cz
www.linkedin.com/company/makro-cr/

Tisková zpráva ke stažení