Staňte se naším zákazníkem. Je to snadné.

Získat MAKRO kartu

Nejčastější dotazy k makro platební kartě


Kam přijdou vyrobené karty?
  • Na oddělení Pultu Partnerů dorazí vyrobené karty pro zákazníky.
Jak dlouho trvá výroba karet?
  • Karty se vyrábějí v týdenních intervalech.
Kolik karet si zákazník může objednat?
  • Počet karet může být maximálně 5 na 1 registraci. Každá karta je doručena v samostatné obálce.
Kolik stojí vydání karty?
  • Vydání karty i její správa je pro naše zákazníky zdarma, tedy neplatí se žádné měsíční poplatky.
Jak nastavit prvotní PIN?
  • PIN je nutné nastavit s prvotní aktivací na Pultu Partnerů vybraného velkoobchodního střediska. S jeho nastavením Vám rádi pomůžou naši zaměstnanci.
PIN je stejný pro všechny makro platební karty patřící k jedné registraci?
  • Ne, každá karta má svůj unikátní PIN.
Karty zní na jméno držitele nebo na název firmy?
  • Klasické makro karty budou znít na firmu a jsou tedy v rámci firmy přenositelné. Makro platební karty jsou na jméno držitele a jsou chráněny PIN. Vzhledem k tomu, že jsou vnímány jako platební prostředek, nedoporučuje se sdělovat PIN, ani předávat kartu dalším osobám.
Jak bude mít majitel účtu přehled o nákupech a platbách makro platební kartou?
  • Majitel účtu může sledovat pohyby na svém účtu on-line přes svůj on-line účet, který si může zdarma aktivovat.
Může se zůstatek účtu na výpise z účtu lišit od zůstatku na on-line účtu?
  • Ano, stav Zůstatku na výpise je k určitému datu, zatímco stav zůstatku na on-line účtu se mění po každém nákupu nebo platbě.
Jak rozliší majitel účtu na kterou makro platební kartu se nakupovalo?
  • Po přihlášení na svůj on-line účet si může filtrovat nákupy podle jednotlivých karet.
Na jaký účet má majitel účtu hradit nákupy makro platební kartou?
  • Číslo účtu: 204 893 0900/0300 nebo 204 893 0505/0300, účet je veden u Citibank Europe plc, organizační složka. Číslo účtu je spolu s dalšími údaji pro provedení platby vždy uvedeno i na pravidelném výpisu z účtu a na fakturách.
Dostanu se na kartu do obchodu?
  • Ano, karta plně nahrazuje vstupní funkcionalitu stávajících zákaznických karet. Při předání karty / karet provede zaměstnanec Pultu Partnerů přečipování karty / karet a zákazník se tak na kartu dostane tam, kam má.
Jak se jmenuje banka, která karty vydává?
  • Karty vydává společnost Makro Cash & Carry ČR s.r.o. a je možné s nimi platit pouze ve velkoobchodních střediscích makro .
Co mám dělat v případě ztráty/zcizení/zničení makro platební karty?
  • Kontaktuje zaměstnance Pultu Partnerů v jakémkoli velkoobchodním středisku makro nebo volejte na zákaznickou linku 281 083 083.