MAKRO mezi finalisty Mastercard Obchodník roku 2019 v kategorii Udržitelný obchodník

Tisková zpráva, 22. 11. 2019

MAKRO mezi finalisty Mastercard Obchodník roku 2019 v kategorii Udržitelný obchodník

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR je jedním ze tří finalistů nominovaných odbornou porotou na ocenění Mastercard Obchodník roku 2019 v kategorii Udržitelný obchodník. Nově vytvořená kategorie následuje trend firem pečovat o životní prostředí.

Mezi třemi finalisty na prestižní ocenění je MAKRO jedinou společností z oblasti velkoobchodu, odborná porota oceňovala vedle zodpovědného přístupu k přírodním zdrojům především programy na podporu a rozvoj malého a středního podnikání. Představení
a prezentace všech tří finalistů proběhne na konferenci Retail Summit, který se koná v Praze od 3. do 5. února 2020. Vítěz kategorie bude vyhlášen v rámci slavnostního galavečera.

***

Soutěž Nejlepší kuchař roku 2019 ve společném stravování je každoročně pořádána Asociací kuchařů a cukrářů České republiky za podpory širokého spektra partnerů. Generálním partnerem soutěže je MAKRO, zlatým partnerem Hofmann Bohemia – partner gastronomie s.r.o. Stříbrným partnerem je Country Life. Bronzovými partnery jsou společnosti: Robot Coupe s.n.c., Střední odborné učiliště gastronomie U Krbu, Bonduelle, Purena, Šmakoun Adler Nutrition s.r.o., Vodňanská drůbež a.s., Drana Catering s.r.o., Mirel Vratimov a.s., Tropico, spol. s.r.o., AG Foods Group a.s., Ceria s.r.o., Rational, Happy Fish – Tilapia s.r.o. a Savencia Fromage & Dairy, a. s. Odborným partnerem soutěže je Sekce nutričních terapeutů ČAS. Hlavními mediálními partnery jsou Jidelny.cz a T&M Creative, s.r.o. Mediálními partnery jsou odborný čtvrtletník Rezidenční péče, časopis Sociální služby a Učitelské noviny.

 

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.  METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

 

Pro více informací kontaktujte:

 

Martina Suková

FleishmanHillard
tel.: +420 606 185 593
; e-mail: sukova@fleishman.com

 

Romana Nýdrle

Ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112; e-mail:
romana.nydrle@makro.cz

 

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.twitter.com/makrocr

 


Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tisková zpráva ke stažení