makro díky novému konceptu letáků ušetří až 1 750 tun papíru

23. května 2019

Udržitelnost přírodních zdrojů a ekologická výroba jsou již dlouhou dobu prioritami velkoobchodu MAKRO Cash & Carry ČR, k ekologicky vyráběným nákupním taškám na pokladnách přibyde nový koncept letáků. Díky částečné digitalizaci společnost v letošním roce ušetří až 1 750 tun papíru a vytiskne
o 45 % méně tištěných letáků.

makro pokračuje v boji za ochranu přírody a životního prostředí. Letos společnost slaví již desetileté výročí spolupráce s Nadací Partnerství, se kterou v roce 2009 zahájila projekt Stromy místo letáků. Za každého zákazníka, který se přihlásí k odběru elektronických letáků, věnuje již deset let makro částku 20 Kč na výsadbu stromů v České republice. Za dobu této spolupráce bylo rozděleno více než 1,5 milionu korun a vysázeno 3 200 stromů a keřů.
Do těchto komunitních projektů se zapojilo 3 160 dobrovolníků.

Nyní makro přichází s radikálním snížením letáků papírové výroby, čímž pomůže koncept výsadby stromů ještě více zefektivnit. „V letošním roce plánujeme vytisknout přes 20 milionů letáků, což je o 45 % méně než vloni. Jenom díky tomuto kroku se nám podaří ušetřit 1 750 tun papíru,“ komentuje Romana Nýdrle, manažerka komunikace makro. Společnost chce dosáhnout úbytku papírové spotřeby především díky částečné digitalizaci tištěných sdělení.

Přehlednější a modernější vzhled

Přerod v letošním roce nastane nejenom v kvantitě, ale i v kvalitě produkovaných reklamních materiálů. Podoba nových letáků bude čistší, modernější a jednolitá. „Změna vizuálu a obsahu vychází především ze zpětné vazby zákazníků. Nabídka je vytvářena a nabízena přímo na míru podle individuálních potřeb, čímž rovněž ušetříme zdroje papíru,“ uvádí Lenka Hanáčková, manažerka trade marketingu.

Tak například živnostníci ze segmentu HoReCa najdou ve svém letáku především sezónní a čerstvé produkty, zatímco leták pro zákazníky z maloobchodu je navržen tak, aby v něm lidé rychle našli ověřené produkty včetně jejich ceny. Kromě nové podoby letáků makro také sníží ekologickou zátěž. Tohoto cíle chce dosáhnout nejen částečnou digitalizací, snížením počtu stran a celkového objemu tisku papírových letáků, ale také kompletním přechodem na elektronickou formu tematických letáků jako např. Víno a sýry nebo omezením vydávání sezónních nabídek v tištěné podobě a jejich přechod na digitální verze, jednoduše dostupné na webu www.makro.cz.


METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin. Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16 METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.


METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 25 zemích, kde provozuje více než 750 samoobslužných velkoobchodů a zaměstnává 100.000 lidí.

 

Pro více informací kontaktujte:

Martina Suková

FleishmanHillard
tel.: +420 606 185 593
e-mail: sukova@fleishman.com

Romana Nýdrle

Ředitelka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz


www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr


Tisková zpráva ke stažení
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky
App
Aplikace Moje makro

Stáhněte si aplikaci moje makro pro partnery

Zjistit více