Velkoobchod makro bude mít na Velikonoční pondělí zavřeno, chce dopřát zaměstnancům odpočinek

3. dubna 2020

Běžnou otevírací dobu mohou zákazníci využít na Velký pátek a také o velikonočním víkendu. Na Velikonoční pondělí zůstanou brány velkoobchodu zavřené. Řetězec se tak rozhodl v reakci na současnou situaci a chce dopřát svým zaměstnancům prostor pro odpočinek.

„Ačkoliv máme jako velkoobchod výjimku ze zákona a můžeme mít otevřeno, rozhodli jsme se na Velikonoční pondělí tak neučinit. Všichni naši zaměstnanci v posledních týdnech pracovali na absolutní maximum a podávali v práci neuvěřitelné výkony. Chceme jim dopřát odpočinek,“ říká Romana Nýdrle, manažerka komunikace a zároveň dodává, že zaměstnanci za velké pracovní nasazení dostávají také bonusy v podobě voucherů na nákup potravin.

Během nadcházejících květnových svátků bude opět běžná provozní doba.

Velký pátek 10. dubna - Běžná otevírací doba, 7-22:00
sobota 11. dubna - Běžná otevírací doba, 7-22:00
neděle 12. dubna - Běžná otevírací doba, 7-22:00
Velikonoční pondělí, 13. dubna - 
Zavřeno
Svátek práce, 1. května - 
Běžná otevírací doba, 7-22:00
Den vítězství, 8. května - 
Běžná otevírací doba, 7-22:00


METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského
a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin.
Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16
METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících
specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní
úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce
a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení
a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.


Pro více informací kontaktujte:

Martina Suková
FleishmanHillard
tel.: +420 606 185 593
e-mail: sukova@fleishman.com

Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz


www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr


Tisková zpráva ke stažení
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky