Tiskové zprávy 2020


5. 10. 2020

Soutěž o nejchutnější rostlinné jídlo 2020 má vítěze! Kdo si odnesl 50 tisíc Kč?

Klání kuchařů a kuchařek soupeřících v dovednostech v rostlinné kuchyni už má svého vítěze. Finále soutěže o nejchutnější rostlinné jídlo 2020, kterou vyhlásila Česká veganská společnost, proběhlo v Makro Akademii v Praze 30. 9. a o hlavní cenu 50 tisíc Kč se utkalo 10 finalistů z prvního kola. Po napínavém hodnocení porotců se výherkyní stala Pavla Drlíková z brněnské restaurace Die Küche. Více

16. 09. 2020

MAKRO zahájilo pátý ročník akce Den soukromého podnikání, v rámci kampaně ocení mimořádné úsilí živnostníků a pomůže jim oslovit zákazníky

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR odstartovala kampaň na podporu již pátého ročníku akce Den soukromého podnikání. Ta letos vyvrcholí v úterý 13. října. Jejím cílem je upozornit na nepostradatelnou roli podnikatelů v rozvoji české ekonomiky a oslavit tak jejich každodenní úsilí, které vkládají do svého podnikání i v této nelehké době. A nemohou u toho chybět ani zákazníci, bez jejichž přízně nemá žádné podnikání šanci uspět. Více

05. 08. 2020

Martin Čivrný je novým manažerem udržitelnosti ve společnosti MAKRO ČR

Společnost MAKRO ČR v červnu vytvořila zcela novou pozici, která se zaměří na udržitelné směřování celé sítě velkoobchodů v České republice s důrazem na snižování produkovaného odpadu. Tu bude zastávat Martin Čivrný. Jedná se o první takovou pozici v rámci celé skupiny METRO. Více

29. 07. 2020

Strategii značky Můj obchod povede v MAKRO ČR Miroslav Pácl

Novým vedoucím franšíz velkoobchodu MAKRO Cash & Carry ČR se stal Miroslav Pácl, který se na centrálu společnosti v pražských Stodůlkách přesouvá z pozice ředitele plzeňské pobočky MAKRO. Na starost bude mít rozvoj nového konceptu maloobchodní franšízy Můj obchod. Více


24. 06. 2020

MAKRO ČR rozjíždí franšízu Můj obchod v novém kabátě

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR představuje nový koncept prodejny partnerské maloobchodní sítě Můj obchod. Širší výběr, komplexní sortiment a moderní prostory – to vše budou nové pobočky nabízet. Vlajková prodejna byla otevřena na pražském náměstí Míru, které je dobře dostupné po všech linkách MHD. Nový koncept navíc navazuje již na dřívější spuštění e-shopu pro zákazníky sítě Můj obchod a doplňuje tak modernizaci maloobchodní sítě zaštítěné MAKRO ČR. Více


08. 06. 2020

MAKRO ČR rozjíždí e-shop pod značkou Můj obchod

Společnost MAKRO, stojící za projektem nezávislých maloobchodů Můj Obchod, se v této nelehké době snaží usnadnit nakupování, a proto připravilo možnost online prodeje pro členy aliance Můj obchod. Nový projekt má šetřit čas zákazníkům prodejen Můj obchod, který by museli strávit nakupováním, a ti tak nemusí mít obavu z návštěvy prodejen. Více



25. 05. 2020

Lidé se do restaurací těší, rezervace vzrostly o 60 %

Počínaje dnešním dnem mohou restaurace opět zpřístupnit i své interiéry, hosté tak už nemusí své plány rušit například kvůli nepřízni počasí. Jejich zájem potvrzuje gastronomický průvodce Restu, který během posledního týdne zaznamenal 60% nárůst rezervací. Restauratéři tak své podniky začali opět hojně zásobovat, což dokazuje i obrat sítě velkoobchodů MAKRO Cash & Carry z uplynulého víkendu, který se poprvé od uzavření gastronomického sektoru dostal do černých čísel. Více


12. 05. 2020

Hospoda je bezpečné místo. MAKRO a SOCR připravili návod, jak provoz správně nastavit

V reakci na pondělní otevření zahrádek připravila síť velkoobchodů MAKRO Cash & Carry ČR návod na to, jak udržet gastronomické provozy bezpečné, a to nejen pro zákazníky, ale také pro zaměstnance. Návod pokrývá všechny oblasti provozu a na konkrétních příkladech vysvětluje jednotlivá opatření, která musí gastronomické podniky po dobu platnosti vládního nařízení dodržovat. Seznam doporučení vznikl ve spolupráci se Svazem obchodu a cestovního ruchu (SOCR). Více




9. 04. 2020

Každý pátý Čech si v době koronavirové objednává jídlo z restaurace alespoň jednou týdně, v Praze pak každý třetí

Krize spojená s pandemií zasáhla nejvíce gastronomické podniky, většina z nich se však nové situaci snaží přizpůsobit a začala jídlo dovážet nebo zavedla výdejová okénka. Průzkum* společnosti MAKRO Cash & Carry ukazuje, že lidé na své oblíbené restaurace nezanevřeli. Každý pátý Čech si jídlo z restaurace objednává alespoň jednou za týden, v Praze je to pak každý třetí. Jako důvod respondenti nejčastěji uvedli, že se jim buď nechce vařit anebo na to nemají čas. Více



3. 04. 2020

MAKRO bude mít na Velikonoční pondělí zavřeno, chce dopřát zaměstnancům odpočinek

Běžnou otevírací dobu mohou zákazníci využít na Velký pátek a také o velikonočním víkendu. Na Velikonoční pondělí zůstanou brány velkoobchodu zavřené. Řetězec se tak rozhodl v reakci na současnou situaci a chce dopřát svým zaměstnancům prostor pro odpočinek. Více


21. 03. 2020

MAKRO pomáhá zachránit české restaurace

Velkoobchod MAKRO Cash & Carry ČR chce pomoct všem českým restauratérům, kteří byli nuceni uzavřít provoz na základě rozhodnutí vlády. Ve spolupráci s gastronomickým průvodcem Restu spouští pro uživatele možnost prohlédnout si všechny dostupné nabídky restaurací v okolí a prostřednictvím doručovacích služeb vybraný pokrm objednat a nechat dovézt, případně jej pouze zaplatit a pro objednávku si dojet. Iniciativa má pomoct snížit vysoké finanční ztráty podniků
a ulehčit jejich tíživé situaci. Více


10. 03. 2020

MAKRO Cash & Carry ČR rozšířilo certifikaci o bezpečnosti potravin na celý potravinový řetězec včetně výroby

Společnost MAKRO ČR obhájila certifikaci podle mezinárodní potravinářské normy IFS o dodržování kvality a bezpečnosti potravin nejen na prodejnách, ale také v rámci logistického řetězce. Snaží se tak minimalizovat obavy zákazníků a dodržují ty nejpřísnější hygienické podmínky. Novinkou je certifikát IFS pro masný výrobní provoz v Kozomíně. Více


07. 02. 2020

MAKRO ČR se již potřetí v řadě stalo nejlepším zaměstnavatelem v obchodě

Společnost MAKRO ČR obhájila své prvenství v kategorii Nejlepší zaměstnavatel v obchodě, která se vyhlašuje v rámci soutěže Mastercard Obchodník roku. Slavnostní vyhlášení výsledků nejen v této kategorii proběhlo 4. února 2020 na mezinárodní konferenci Retail Summit 2020. Více



Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle