MAKRO ČR rozjíždí franšízu Můj obchod v novém kabátě


MAKRO ČR rozjíždí franšízu Můj obchod v novém kabátě

Společnost MAKRO Cash & Carry ČR představuje nový koncept prodejny partnerské maloobchodní sítě Můj obchod. Širší výběr, komplexní sortiment a moderní prostory – to vše budou nové pobočky nabízet. Vlajková prodejna byla otevřena na pražském náměstí Míru, které je dobře dostupné po všech linkách MHD. Nový koncept navíc navazuje již na dřívější spuštění e-shopu pro zákazníky sítě Můj obchod a doplňuje tak modernizaci maloobchodní sítě zaštítěné MAKRO ČR.

Menší a nezávislé prodejny se dlouhodobě potýkají s poklesem zákazníků. MAKRO ČR, které zaštiťuje maloobchodní síť Můj obchod, přišlo s konceptem, jak být k zákazníkovi ještě blíž. Vlajková prodejna na náměstí Míru prošla širokou modernizací
a stává se tak první a zároveň vzorovou pobočkou. V rámci úprav byly zavedeny i zákaznicky atraktivní inovace jako třeba dopékání pečiva, možnost koupit si kávu s sebou nebo třeba e-shop, přes který si mohou zákazníci potraviny objednat a následně vyzvednout již připravené na pobočce. To celé v nových, moderních a návštěvnicky přívětivých prostorech.

Partnerský projekt Můj obchod již osm let pomáhá majitelům menších prodejen komplexním balíčkem služeb a podpory. Aktuálně jsme se kromě spuštění e-shopu rozhodli oživit především vizuální identitu tohoto projektu. Zmodernizovanou podobu obchodů testujeme
v prodejně na náměstí Míru v Praze, a pokud bude tento koncept úspěšný, postupně jej plánujeme rozšířit,“
komentuje Miroslav Pácl, ředitel franšízové sítě, a zároveň dodává, že cílem celého projektu je rozvíjení spolupráce s maloobchodníky

Partnerský projekt Můj obchod zahájila společnost MAKRO v roce 2012. Nezávislým maloobchodníkům nabízí především marketingovou podporu s ucelenou vizuální identitou, letákovou podporu a akční nabídky zboží, které prodejci následně nabízí koncovým zákazníkům. Aktuálně je součástí aliance Můj obchod téměř 500 prodejen z celé České republiky. Velký úspěch slaví tento projekt i v dalších zemích, kde společnost METRO/MAKRO působí, například na Slovensku, v Polsku či Chorvatsku.

 

***

METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského
a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství
a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 34 zemích a zaměstnává více než 100 000 lidí. Ve finančním roce 2018/19 dosáhla společnost METRO obratu 27,1 miliardy EUR. V říjnu 2019 podepsala společnost METRO AG dohodu o prodeji většinového podílu v čínské společnosti METRO. V září 2018 zahájila společnost METRO proces odprodeje potravinového maloobchodního řetězce Real se svými 34 000 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.metroag.de

Pro více informací kontaktujte:

 

Martina Suková

FleishmanHillard
tel.: +420 606 185 593

e-mail: sukova@fleishman.com

 

Romana Nýdrle

Manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112

e-mail: romana.nydrle@makro.cz

 

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.twitter.com/makrocr

 



Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

 Romana Nýdrle

> Tisková zpráva ke stažení