makro ČR se již potřetí v řadě stalo nejlepším zaměstnavatelem v obchodě

7. února 2020

Společnost makro ČR obhájila své prvenství v kategorii Nejlepší zaměstnavatel v obchodě, která se vyhlašuje v rámci soutěže Mastercard Obchodník roku. Slavnostní vyhlášení výsledků nejen v této kategorii proběhlo 4. února 2020 na mezinárodní konferenci Retail Summit 2020.

Oblast obchodu patří mezi největší a nejvýznamnější zaměstnavatele v České republice napříč všemi regiony, proto je velmi důležité umět své zaměstnance motivovat a zároveň vytvořit pracovní prostředí, ve kterém se budou cítit dobře. Současně je však třeba klást důraz také na individuální přístup ke každému pracovníkovi a naslouchat jim. Toto ocenění potvrzuje, že makro jde tím správným směrem.

Moderní pracovní podmínky, možnost dalšího vzdělání a rychlý kariérní růst – to je recept na to, jak vychovat spokojeného zaměstnance. „Myslím, že dobrá komunikace a pocit, že se
o vás zaměstnavatel zajímá jsou pro mne v zaměstnání tím nejdůležitějším. Zároveň vím, že pokud budu chtít, mohu se kariérně posouvat, což je velkou motivací nejen pro mě, ale
i pro mé kolegy,“ popisuje svou zkušenost Pavla Staňkovská, která v makro začínala jako recepční, prošla pozicemi vedoucí pokladen a úseku a nyní je zástupkyně ředitele pobočky.

V rámci soutěže se MAKRO Cash & Carry ČR se také probojovalo do finále v nově vyhlášené kategorii Udržitelný obchodník, což ukazuje, že ani k životnímu prostředí není společnost lhostejná.

Soutěž Mastercard Obchodník roku každoročně vyhlašuje Svaz Obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) a může se do ní přihlásit jakýkoli zaměstnavatel z oblasti obchod v potravinářském i nepotravinářském sektoru. Obchodníci se do ocenění mohli zapojit vyplněním dotazníku sestaveného odborníky v oblasti HR. Odborným garantem vyhodnocení je nezávislá společnost Hays.

METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského
a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.

METRO je mezinárodní lídr, který se specializuje na velkoobchodní a maloobchodní prodej potravin.
Společnost je zastoupená v 35 zemích a celosvětově zaměstnává 150 000 lidí. Ve finanční roce 2015/16
METRO dosáhlo prodejů ve výši 37 mld. EUR. Zaměřuje se na poskytování služeb odpovídajících
specifickým potřebám velkoobchodních i maloobchodních zákazníků, a to na regionální i mezinárodní
úrovni. Prostřednictvím svých obchodních značek METRO Cash & Carry, Real, služeb přímé distribuce
a digitálních iniciativ METRO nastavuje standardy pro budoucnost: orientace na zákazníka, digitální řešení
a udržitelné podnikání. Více informací naleznete na www.metroag.de.


Pro více informací kontaktujte:

Martina Suková
FleishmanHillard
tel.: +420 606 185 593
e-mail: sukova@fleishman.com

Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz


www.makro.cz, www.facebook.com/makro.cz, www.twitter.com/makrocr


Tisková zpráva ke stažení
Staňte se zákazníkem

Pokud máte firmu nebo jste OSVČ, staňte se naším zákazníkem během pár minut.

Zaregistrujte se
Kde jsme

Najděte svoji nejbližší makro prodejnu.

Navštivte nás
dialogcheck
Akční nabídka

Prohlédněte si aktuální nabídku.

Do nabídky
App
Aplikace Moje makro

Stáhněte si aplikaci moje makro pro partnery

Zjistit více