Společnost
MAKRO ČR obhájila své prvenství v kategorii Nejlepší zaměstnavatel v obchodě,
která se vyhlašuje v rámci soutěže Mastercard Obchodník roku. Slavnostní
vyhlášení výsledků nejen v této kategorii proběhlo 4. února 2020 na mezinárodní
konferenci Retail Summit 2020.
Oblast obchodu patří mezi největší a nejvýznamnější
zaměstnavatele v České republice napříč všemi regiony, proto je velmi
důležité umět své zaměstnance motivovat a zároveň vytvořit pracovní prostředí,
ve kterém se budou cítit dobře. Současně je však třeba klást důraz také na
individuální přístup ke každému pracovníkovi a naslouchat jim. Toto ocenění
potvrzuje, že MAKRO jde tím správným směrem.
Moderní pracovní podmínky, možnost dalšího vzdělání a rychlý
kariérní růst – to je recept na to, jak vychovat spokojeného zaměstnance. „Myslím, že dobrá komunikace a pocit, že
se
o vás zaměstnavatel zajímá jsou pro mne v zaměstnání tím nejdůležitějším.
Zároveň vím, že pokud budu chtít, mohu se kariérně posouvat, což je velkou
motivací nejen pro mě, ale
i pro mé kolegy,“ popisuje svou zkušenost Pavla Staňkovská, která
v MAKRO začínala jako recepční, prošla pozicemi vedoucí pokladen a úseku a
nyní je zástupkyně ředitele pobočky.
V rámci soutěže se MAKRO Cash & Carry ČR se také
probojovalo do finále v nově vyhlášené kategorii Udržitelný obchodník, což
ukazuje, že ani k životnímu prostředí není společnost lhostejná.
Soutěž Mastercard Obchodník roku každoročně vyhlašuje Svaz
Obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) a může se do ní přihlásit jakýkoli zaměstnavatel
z oblasti obchod v potravinářském i nepotravinářském sektoru. Obchodníci se do ocenění mohli
zapojit vyplněním dotazníku sestaveného odborníky v oblasti HR. Odborným
garantem vyhodnocení je nezávislá společnost Hays.
***
METRO, mezinárodní
velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského
a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a
stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém
světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v
jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou
své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních
řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke
kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým
pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones
zastupuje pozici evropského lídra.
METRO/MAKRO
Cash & Carry je zastoupeno ve 34 zemích a zaměstnává více než 100 000
lidí. Ve finančním
roce 2018/19 dosáhla společnost METRO obratu 27,1 miliardy EUR. V říjnu 2019
podepsala společnost METRO AG dohodu o prodeji většinového podílu v čínské
společnosti METRO. V září 2018 zahájila společnost METRO proces odprodeje
potravinového maloobchodního řetězce Real se svými 34 000 zaměstnanci. Více
informací naleznete na www.metroag.de
Pro více informací kontaktujte:
Martina Suková
FleishmanHillard
tel.: +420 606 185 593
e-mail: sukova@fleishman.com
Romana Nýdrle
Manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.: +420 251 111 112
e-mail: romana.nydrle@makro.cz
www.makro.cz
www.facebook.com/makro.cz
www.twitter.com/makrocr