MAKRO ČR se již potřetí v řadě stalo nejlepším zaměstnavatelem v obchodě

Společnost MAKRO ČR obhájila své prvenství v kategorii Nejlepší zaměstnavatel v obchodě, která se vyhlašuje v rámci soutěže Mastercard Obchodník roku. Slavnostní vyhlášení výsledků nejen v této kategorii proběhlo 4. února 2020 na mezinárodní konferenci Retail Summit 2020.

Oblast obchodu patří mezi největší a nejvýznamnější zaměstnavatele v České republice napříč všemi regiony, proto je velmi důležité umět své zaměstnance motivovat a zároveň vytvořit pracovní prostředí, ve kterém se budou cítit dobře. Současně je však třeba klást důraz také na individuální přístup ke každému pracovníkovi a naslouchat jim. Toto ocenění potvrzuje, že MAKRO jde tím správným směrem.

Moderní pracovní podmínky, možnost dalšího vzdělání a rychlý kariérní růst – to je recept na to, jak vychovat spokojeného zaměstnance. „Myslím, že dobrá komunikace a pocit, že se
o vás zaměstnavatel zajímá jsou pro mne v zaměstnání tím nejdůležitějším. Zároveň vím, že pokud budu chtít, mohu se kariérně posouvat, což je velkou motivací nejen pro mě, ale
i pro mé kolegy,“
popisuje svou zkušenost Pavla Staňkovská, která v MAKRO začínala jako recepční, prošla pozicemi vedoucí pokladen a úseku a nyní je zástupkyně ředitele pobočky.

V rámci soutěže se MAKRO Cash & Carry ČR se také probojovalo do finále v nově vyhlášené kategorii Udržitelný obchodník, což ukazuje, že ani k životnímu prostředí není společnost lhostejná.

Soutěž Mastercard Obchodník roku každoročně vyhlašuje Svaz Obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) a může se do ní přihlásit jakýkoli zaměstnavatel z oblasti obchod v potravinářském i nepotravinářském sektoru. Obchodníci se do ocenění mohli zapojit vyplněním dotazníku sestaveného odborníky v oblasti HR. Odborným garantem vyhodnocení je nezávislá společnost Hays.

***

METRO, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského
a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. METRO má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. METRO využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti METRO je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.

METRO/MAKRO Cash & Carry je zastoupeno ve 34 zemích a zaměstnává více než 100 000 lidí. Ve finančním roce 2018/19 dosáhla společnost METRO obratu 27,1 miliardy EUR. V říjnu 2019 podepsala společnost METRO AG dohodu o prodeji většinového podílu v čínské společnosti METRO. V září 2018 zahájila společnost METRO proces odprodeje potravinového maloobchodního řetězce Real se svými 34 000 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.metroag.de

Pro více informací kontaktujte:

Martina Suková

FleishmanHillard
tel.:      +420 606 185 593

e-mail: sukova@fleishman.com

Romana Nýdrle

Manažerka korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry
tel.:      +420 251 111 112

e-mail: romana.nydrle@makro.cz

www.makro.cz

www.facebook.com/makro.cz

www.twitter.com/makrocr


Kontakt:


Romana Nýdrle
Head of Corporate Communications
MAKRO Cash & Carry CR s.r.o.
Tel.: +420 251 111 521
Fax: +420 251 111 150
romana.nydrle@makro.cz

Romana Nýdrle
Tisková zpráva ke stažení